fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפגייה במרכז רפואי העמק מקבוצת כללית שוב מצטיינת

לרגל היום הבינלאומי לבריאות הפג, מפרסם משרד הבריאות את דירוג הפגיות הרשמי בכל המרכזים הרפואיים בישראל, ולפיו, גם בשנת 2018 הפגייה במרכז רפואי העמק מקבוצת כללית בקטגוריית הפגיות המצטיינות.
מצטיינים. צוות הפגייה (צילום דוברות העמק)
מצטיינים. צוות הפגייה (צילום דוברות העמק)

לרגל היום הבינלאומי לבריאות הפג, מפרסם  משרד הבריאות את דירוג הפגיות הרשמי בכל המרכזים הרפואיים בישראל, ולפיו, גם בשנת 2018 הפגייה במרכז רפואי העמק מקבוצת כללית בקטגוריית הפגיות המצטיינות. מזה חמש שנים שמשרד הבריאות מדרג את כל הפגיות בארץ לפי קריטריונים מחמירים וברורים ביניהם: שביעות רצונם של הורי פגים שהשתחררו מהפגייה, הזנה בחלב אם, היכולת לשמור על חום גופם של הפגים, מוכנותם של הצוותים בפגייה למצבי קיצון, תקנים של אנשי צוות ייעודיים, ציוד רפואי מתקדם ועוד. מרכז רפואי העמק עומד בסטנדרטים הגבוהים המצופים ממנו ונבחר למצטיין מבין בתי החולים בישראל גם בשנת 2018.

מצטיינים. צוות הפגייה (צילום דוברות העמק)
מצטיינים. צוות הפגייה (צילום דוברות העמק)

הפגייה בעמק מטפלת בתינוקות אשר נולדו לפני תום הריון מלא. כלומר, לפני השבוע ה-37 במשקל נמוך מאוד. הבעיות האופייניות לפגים הן תוצאה של חוסר בשלות של הריאות ושל מערכות הגוף האחרות, והן שכיחות יותר ככל שהפג צעיר יותר. האמצעים המיוחדים הנמצאים במרכז רפואי העמק נועדו לסייע להם להתמודד עם החיים מחוץ לרחם עד להבשלתם וליציאתם מהפגייה.

"אנו עוברים עם הפגים ומשפחותיהם דרך ארוכה, רצופת תקוות וחששות. חשוב לנו להקפיד על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בטיפול בפגים ואנו מברכים על כך שמשרד הבריאות מכיר בכך זו השנה החמישית ברציפות", סיפרה ד"ר קלרי פלסר פיש, מנהלת מחלקת פגים ותינוקות במרכז רפואי העמק. אנו מקפידים על מגע וקשר בין ההורים לתינוק הפג באמצעות שיטות כמו שיטת הקנגורו שבה ההורה מצמיד את הפג לעורו, מניעת כאב מהתינוק הפג בעת פעולות פולשניות כמו בדיקות, פיתוח שיטות להאכלת פגים ועוד", סיכמה ד"ר קלרי.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות