fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העצב והשמחה התערבו זה לצד זה

נצח מתרגם הגיע היישר מבית החולים בלינסון, שם הוא מאושפז בחודשים האחרונים לחגיגת בת המצווה של בתו נויה, באמבולנס המשאלות. אף אחד באולם לא נותר אדיש, כשביצע דואט מרגש עם בתו, היו כאלה שהזילו דמעה
דואט מרגש. נצח ונויה (צילום עצמי)
דואט מרגש. נצח ונויה (צילום עצמי)

זו הייתה חגיגת בת מצווה שהשמחה והעצב התערבבו בה ורבים מהנוכחים באולם לא הסתירו את התרגשותם והיא כאלה שאף הזילו דמעה.

דואט מרגש. נצח ונויה (צילום עצמי)
דואט מרגש. נצח ונויה (צילום עצמי)

נויה מתרגם מנצרת עילית, חגגה באולמי פאר בעפולה את הגיעה לגיל 12. לצד אמא אפרת והאחות הקטנה אליה, שכב במיטת חולים אבי המשפחה, נצח מתרגם, שהובא באמבולנס המשאלות מבית החולים בלינסון, שם הוא מאושפז בחודשים האחרונים ועובר תהליך שיקום ארוך ומתיש.
"אמבולנס המשאלות" הוא מיזם של מגן דוד אדום, שנועד למלא בקשות של חולים אשר איבדו את יכולת הניידות. המשאלות הן לרוב בעלות ערך רגשי ואישי, כגון: השתתפות באירוע כלשהו, ביקור באתרים שונים או צפייה במופעים. כל נסיעה של "אמבולנס המשאלות" מתואמת מראש עם הנהלת האתר אליו מבקש החולה להגיע.
תחילתו של הסיפור לפני מספר שנים, בהסתבכות של מחלת הסוכרת של נצח, בן 39. מאז עבר נצח מסכת של ייסורים, שכללו אין ספור ניתוחים וטיפולים, שגרמו לקטיעת אחת הרגליים ומחצית מידו. כשאפרת החלה בתכנון חגיגת בת המצווה, לא היה לה ספק שנצח ישתתף בה, למרות מצבו. היא הפכה עולמות כדי שהאירוע ייצא לפועל ובמיוחד שנצח ישתתף בו.
אחד משיאי הערב היה דואט מרגש של נצח ונויה. הם שרו בצוותא את "בשעות הקטנות של הלילה" ואף אחד מהמוזמנים לא נותר אדיש. "זה היה מרגש ברמות", אומר הגיס איציק מרקו.
יצוין כי נציגי בית החולים בלינסון ארגנו הסעה ובאו במיוחד לאירוע לכבד את המטופל הוותיק שלהם..

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות