fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"העירייה תמשיך להתנהל כרגיל ולספק מלוא השירות לתושבים"

על רקע מערכת הבחירות בנצרת עילית, התכנסה הנהלת העירייה לישיבת מטה מורחבת. בשורה התחתונה: העירייה תמשיך להתנהל במתכונת הרגילה בהובלתם של ראש העיר בפועל נתנאל טויטו, הסגן אלכס גופמן והמנכ"ל ליאור פלג
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)

ישיבת מטה מיוחדת של עיריית נצרת עילית, התכנסה הבוקר (ראשון) בצל האירועים הדרמטיים, שהובילו לסיום עבודתו של ראש העיר, שמעון גפסו.

ראש העיר בפועל, נתנאל טויטו פתח את הישיבה והתייחס בדבריו לחשיבות המשך רציפות עבודת הארגון למרות רעשי הרקע. טויטו הדגיש את חשיבות המשך מתן השירות המלא לתושבים בתקופת הבחירות ולאחריה. "מוטלת עלינו  אחריות כבדה והמטרה היא בראש ובראשונה לגרום לכך שהמערכת תמשיך לעבוד במתכונת רגילה תוך בהתאמה מוחלטת לנוהלי משרד הפנים בתקופת בחירות, אני מאמין שההחלטות יתקבלו בצורה אחראית והכי חשוב, התושבים יקבלו את מלוא השירותים", אמר.

נתנאל טויטו  (צילום: יח"צ)
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)

סגן ראש העיר אלכס גופמן ציין כי בתקופת הבחירות, שתימשך 60 יום, העירייה תהיה מנועה מלקלוט, לפטר או להעלות שכר של עובדים וכן לעסוק בכל פעילות פוליטית שיש בה תעמולת בחירות. "הדבר נכון לא רק לעירייה אלא גם לכל גופי הסמך שלה כמו המתנסי"ם, החברה הכלכלית ומרכז הצעירים", הסביר.

מנכ"ל העירייה, ליאור פלג, הדגיש את ערך האחריות האישית והקולקטיבית שיעמוד בחודשיים הקרובים, מטבע הדברים, למבחן . פלג הזכיר כי עבודת העירייה נועדה  בראש ובראשונה לשרת את הציבור והשירות לתושב הוא בראש מעייניה.

מעיריית נצרת עילית נמסר כי משרד הפנים טרם קבע את מועד הבחירות לראשות העיר .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות