fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העולה ה-10,000 אלף בחרה במגדל העמק

ויקטוריה פוקוטני בת 19 עלתה לפני כשבוע עם משפחתה מרוסיה למגדל העמק. בשדה התעופה ציפתה לה קבלת פנים מרגשת כאשר נודע לה שהיא העולה ה-10,000 אלף במסגרת תכנית העלייה של הקרן לידידות
משפחת פוקוטני
משפחת פוקוטני (צילום עצמי)

הקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין, החלה קצת פחות משלוש שנים לעלות יהודים לישראל במסגרת "טיסות הידידות". לפני כשבוע הגיעה טיסה נוספת ועליה משפחת פוקוטני, סבתא, אמא ובת שעלו לישראל מאוקראינה כדי להתאחד עם בני משפחתם שעלו לפני כשנה וחצי למגדל העמק.

משפחת פוקוטני
משפחת פוקוטני (צילום עצמי)

בנות משפחת פוקוטני לא ידעו אבל בשדה התעופה בן גוריון ציפתה להם קבלת פנים וחגיגה לא קטנה שכן על פי הרישומים, הנכדה ויקטוריה, היא העולה ה-10,000 שעולה במסגרת תכנית העלייה של "הקרן לידידות" והנשיא הרב יחיאל אקשטיין לצד ממלא מקום ראש העיר מגדל העמק ומחזיק תיק הקליטה סרגיי אוקלנדר מלווים בבני נוער, המתינו כדי לקבל את פניה של העולה החדשה ובני משפחתה שמיד עם נחיתתם התקבלו בהתרגשות רבה מחיאות כפיים, חיבוקים, פרחים ובלונים.

נשיא הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין אמר כי: "אנחנו מלאי התרגשות עם הגעתן לארץ של ויקטוריה, לאריסה וקטרינה ועם הגעתנו למספר המדהים הזה, עשרת אלפים עולים. אנו מקבלים את העולות בזרועות פתוחות ומלאי הערכה לכל אלו שתרמו לנו לאורך השנים וסייעו לנו לכל אורך הדרך ועד להגעה להישג המיוחד הזה. זוהי הגשמת חלום לכל כך הרבה יהודים וזוהי הדרך הצנועה שלנו לעזור לבנייתה ולצמיחתה של המדינה היהודית. אני רוצה להודות במיוחד לצוות המופלא של עיריית מגדל העמק בהובלת ראש העיר  אלי ברדה. מגדל העמק היא מופת לקליטת עלייה ולרגישות חברתית ואנשיה מקדישים את כל כולם לעשייה הציונית הזו".

מ"מ ראש העיר סרגיי אוקלנדר הוסיף ואמר: "זכות גדולה נפלה בחלקי לייצג את ראש העיר אלי ברדה במעמד מרגש מאוד. קליטתם ארצה של 3 דורות עולים בסיוע הקרן לידידות אשר עושים לילות כימים למען מטרה נעלה זו בניצוחו של נשיא הקרן הרב יחיאל אקשטיין".

ראש העיר אלי ברדה הודה לרב אקשטיין על שיתוף הפעולה לאורך שנים עם מגדל העמק ואמר: "השמחה כפולה ומכופלת. מהטעם הראשון אנו שמחים על קליטת עלייה ואיחוד המשפחה אצלנו במגדל העמק ומהטעם השני הוא העיתוי לקראת ראש השנה החדשה וההזדמנות לאחל שנה טובה וקליטה קלה ומוצלחת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות