fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העבריין לא לקח בחשבון שהפקח שרודף אחריו הוא אלוף ישראל לשעבר בהיאבקות

הפקח המסייע בשיטור העירוני של נצרת עילית, הצליח להביא ללכידתו של חשוד בעבירות מין לאחר מרדף רגלי שניהל אחריו ברחובות העיר * "כושר גופני תמיד יכול רק לעזור", סיכם תומר רז

מה הסיכוי שפקח עירייה שפותח במרדף רגלי אחרי עבריין יהיה אלוף ישראל לשעבר בהיאבקות? גם העבריין הצעיר, תושב אחד היישובים הסמוכים לנצרת עילית, שנחשד   בהצצה לחדר של קטינה תושבת העיר, הופתע מכושרו הגופני של הספורטאי הפקח במהלך מרדף שניהל מולו במשך דקות ארוכות.

תומר רז (צילום עצמי)

תחילת האירוע בדיווח שמסר אביה של הקטינה למוקד 100. האב סיפר כי בחור צעיר נוהג לתצפת על חדרה של בתו ולצלם אותה כשהיא מתלבשת. תיאור החשוד הועבר לצוות השיטור העירוני שסייר באותה עת בסמיכות לשכונת מגוריו של האב. הצוות המורכב מן הפקח המסייע תומר רז והשוטר יעקוב חיל הצליח לזהות את החשוד לפיח התיאור שמסר האב ופתח אחריו במרדף רגלי. החשוד נס על נפשו ובמהלך הריצה טיפס על גדרות וקפץ על מעקות כאשר הצוות אחריו.

הפקח המסייע תומר רז לא התרגש מהריצה המהירה של העבריין והשיג אותו כעבור מספר דקות. העבריין המופתע נדהם לגלות כי הפקח הוא ספורטאי מצטיין שזכה במכביה ה- 13 ורק בשבוע שעבר הניף את גביע בתחרות אליפות ישראל, לאחר שקבוצתו זכתה במקום השלישי.

"כושר גופני תמיד יכול רק לעזור", אמר תומר רז בתגובה וציין את   השוטר יעקוב חיל, שהיה שותף למרדף וללכידתו של החשוד. כאמור החשוד נתפס ונלקח לחקירה במשטרה, שם התברר כי בעברו שורה של עבירות מין כנגד קטינות.

מנהל השיטור העירוני ,שמעון זינו, שיבח את עבודת צוות השיטור העירוני וציין את שיתוף הפעולה המוצלח עם תחנת המשטרה בפיקודו של סנ"צ משה ויצמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות