fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הספרנית המיתולוגית של מגדל העמק פורשת

מנהלת הספרייה הוותיקה מימי גיחז, פורשת אחרי למעלה מ-30 שנה כספרנית ומנהלת ספרייה העירונית במגדל העמק * "זאת הייתה פשוט שליחות עבורי", היא אומרת בהתרגשות
מימי גיחז (צילום עצמי)
מימי גיחז (צילום עצמי)

את דרכה החלה מימי גיחז בספריה העירונית במגדל העמק, בדיוק לפני 30 שנה, לשם הגיעה כחובבת קריאה ולאחר מספר ביקורים התקבלה לעבודה כספרנית. כעבור מספר שנים הפכה למנהלת הספרייה תפקיד בו היא משמשת ב-25 שנים האחרונות.

מימי גיחז (צילום עצמי)
מימי גיחז (צילום עצמי)

גיחז הספיקה לעבוד בכל מדורי הספרייה, הפיקה יחד עם צוות הספרייה והמתנדבים עשרות אירועים, שעות סיפור לילדים, מפגשי סיפורת למבוגרים והצעידה את הספרייה לעידן חדש הודות למהפך שביצעה הרשות המקומית במבנה הספרייה מבפנים ומבחוץ לפני כשלוש שנים ושדרוג שכלל בין היתר הטמעה של מערכות מחשוב חדישות, תכנים דיגיטליים מתקדמים, מערכות הקראה ונגישות לבעלי מוגבלויות וכן שילוב מרכז להב"ה ללימודי מחשבים בתוך מבנה הספרייה. למרות עידן המסכים בו אנו חיים כיום הצליחה גיחז להפוך את הספרייה העירונית למוקד תרבות, לימוד ופנאי מרכזי אליו מגיעים ילדים, בני נוער ומבוגרים מכל רחבי העיר.

גיחז שתתלה את מפתחות הספרייה בחודש יולי הקרוב ותוותר על ה-"שששש" שכל ילד שהגיע לספריה הספיק להכיר, היא אחת משורת מנהלות ספריה מיתולוגיות ששירתו נאמנה את הציבור במגדל העמק וביניהן מרים מטלון, חווה זקס ואסתר איפרגן.

גיחז הנרגשת אמרה השבוע: "המוטו שלי היה שקריאה היא ערך עליון ויש לה חשיבות גדולה בחיי החברה ולכן הצבתי לעצמי מטרה מרכזית להטמיע את האהבה לספרות ולקריאה בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים ואני שמחה שהצלחתי לעשות זאת בלא מעט מקרים. אני מרגישה שזאת הייתה פשוט שליחות עבורי. זאת הזדמנות מצוינת להודות בחום לראשי העיר, מנהלות המתנ"ס לדורותיהן, הקולגות, צוות הספרייה וכל השותפים לדרך על מסע חיים מרתק ויותר מכל לקוראים ולמנויי הספרייה שבעצם בלעדיהם המטרה לא הייתה מושלמת".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות