fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הסיכוי שאגיע לנצרת עילית גבוה מהסיכוי שאבוא לעפולה"

האם הכדורגלן שלומי חנוכה יתאחד עם מאמנו לשעבר? האם המשקעים מול הפועל עפולה יפתרו? איפה ישחק השחקן המוערך בינואר?
שלומי חנוכה
שלומי חנוכה (צילום: כפיר בזק)

בעונת 2007/8 ירדה הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית לארצית, שנתיים אחרי ששיחקה בליגת העל. בשורותיה שיחק אז צעיר ממכבי חיפה, שהיה בתחילת הקריירה שלו: שלומי חנוכה, אחד השחקנים המוערכים כיום בליגה הלאומית. האם חנוכה, היום בן 33, יסגור מעגל ובינואר הקרוב יצטרף להפועל נצרת עילית?

שלומי חנוכה
שלומי חנוכה (צילום: כפיר בזק)

"נעשו גישושים דרך מקורבים לפני שבועיים", מגלה חנוכה, היום שחקן הפועל פתח תקווה. "אני מאמין שאם זה יהיה רלבנטי, יהיו התפתחויות לקראת פתיחת חלון העברות", אומר חנוכה, שלא כל כך השתלב בהפועל פתח תקווה  ושיחק העונה רק 6 משחקים מלאים, בקבוצה שכיוונה לעלייה לליגת העל, אבל בינתיים מוצאת את עצמה רחוקה מהמקומות המובילים בסיום העונה לליגה הבכירה..

-היו שמועות שתחזור דווקא להפועל עפולה?

"זה לא נראה לי כי יש יותר מדי משקעים בין ההנהלה לביני".

-בגלל התביעה שלך נגדם?

"הצעתי להם לשבת ולגשר על הפערים, אבל לא היה פארטנר לזה. בוא נגיד שהסיכוי שאגיע לנצרת עילית גבוה מהסיכוי שאבוא לעפולה".

כזכור, מי שהביא בזמנו את חנוכה להפועל עפולה, אז בליגה א', היה המאמן ירון הוכנבוים, שאימן את הקבוצה. חנוכה שיחק בהפועל עפולה 5 שנים, הפך לקפטן הקבוצה וזכה להערכה רבה. בתחילת העונה קיבל מסרים לפיהם עליו לקצץ בחוזה בשל קיצוץ תקציב הקבוצה, הוא סירב, קיבל הצעה מפתה מהפועל פתח תקווה וחתם בשורותיה. שחקנים בהפועל עפולה טוענים עד עצם היום הזה כי שחרורו של חנוכה היה בבחינת טעות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות