fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסייפת הילית נחייסי סיימה שנייה בתחרות גביע עכו

הפסדיה בגמר לדלילה חתואל הוותיקה, לאחר קרב עיקש וצמוד.
נחייסי (שנייה מימין (צילום עצמי)
נחייסי (שנייה מימין (צילום עצמי)

הסייפת הילית נחייסי ממושב ברק, מסומנת לגדולות מאז ילדותה ומדורגת ראשונה בדרג הנוער בסייף. נחייסי ממשיכה בהצלחותיה כאשר סיימה במקום השני בתחרות גביע עכו היוקרתית שהתקיימה בשבת האחרונה. בגמר היא הפסידה לדלילה חתואל הסייפת האולימפית המנוסה שמתחרה בדרג הבוגרות.

נחייסי (שנייה מימין (צילום עצמי)
נחייסי (שנייה מימין (צילום עצמי)

נחייסי שהתגייסה רק בחודש שעבר לצה"ל, הוכרה על ידי הצבא כספורטאית מצטיינת, ובעקבות זאת תייצג את המדינה והגלבוע במסגרת נבחרת ישראל לסייף. בתחרות עצמה בגביע עכו, בדרך להישג המצוין המקום השני, גברה הילית על יריבתה דיאנה צרננקן בתוצאה 15/10 ובכך גמלה לה על הפסדיה לצרננקו בתחרויות אחרונות. בחצי הגמר פגשה נחייסי את נועה חניה מעכו וניצחה גם אותה בתוצאה 15:10, כאמור בגמר פגשה נחייסי את הסייפת האולימפית ואלופת ישראל לבוגרות דלילה חטואל מהפועל עכו והפסידה לה לאחר תחרות צמודה בתוצאה 15:10.
מספר נתן אביטן, מאמן הסייף של הילית נחייסי: "תחרות מצוינות עם אווירה טובה. הקרבות בגמר היו ברמה גבוה וטובה והמתח ניכר באוויר אצל הספורטאים והקהל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות