fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנשיא ריבלין כיבד את המתנדבת מעפולה

שדמית אביב שירתה שנתיים בתחנת הכבאות וההצלה בעיר, במסגרת עמותת בת-עמי בתכנית "נערים ונערות למען הקהילה", לקחה חלק פעיל בשרות וגם השתלבה כמנחה בתכנית ההכשרה ושימשה כמנטורית עבור הצעירים בתכנית שהתמודדו עם מצבי קושי ומצוקה בחייהם.
המתנדבת שדמית אביב (צילום עצמי)
המתנדבת שדמית אביב (צילום עצמי)

במסגרת שבוע ההצדעה השנתי למתנדבים לקראת סיום שנת ההתנדבות, נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, אירח בבית הנשיא מפגש הוקרה לתשעת מצטייני השירות הלאומי-אזרחי לשנת התשע"ו, במהלך המפגש הוענקו לתשעת המתנדבים תעודות הצטיינות על פועלם בתחומים שונים.

נציגת עפולה במפגש באירוע הייתה שדמית אביב, ששירתה שנתיים בתחנת הכבאות וההצלה בעיר, במסגרת עמותת בת-עמי בתכנית "נערים ונערות למען הקהילה", שפועלת זו השנה השביעית בשיתוף עם מרכז צעירים עפולה. שדמית, לקחה חלק פעיל בשרות וגם השתלבה כמנחה בתכנית ההכשרה של העמותה ואף שימשה כמנטורית עבור הצעירים בתכנית שהתמודדו עם מצבי קושי ומצוקה בחייהם.

הנשיא ריבלין אמר: "חוסנה ושגשוגה של כל חברה בנוי על התורמים בעם. אומרים שאנו נמצאים בדור המסכים, ולנערים ונערות אין להם זמן להתעסק בדברים אחרים כי הם מול מסך כזה או אחר, ומנותקים מהעולם, כשקראתי על כולכם ראיתי כי יש לחברה שלנו עתיד טוב".

המתנדבת שדמית אביב (צילום עצמי)
המתנדבת שדמית אביב (צילום עצמי)

בימים אלו מתקיים גיוס של פתיחת קבוצה חדשה, צעירים המעוניינים מוזמנים למרכז הצעירים בעיר היושב בבניין הגלריה העירונית.

עופרית וינברגר, מנהלת האגף: "עיריית עפולה גאה בפרויקט השירות האזרחי המתקיים בתחומה, בו ניתנת הזדמנות נוספת לצעירים להשלים את מסגרת השירות בקהילה בדרך שונה. יישר כח לעינב מנהלת התכנית במרכז הצעירים על ההובלה הערכית והמשמעותית לצעירים אלה לפני יציאתם לאזרחות ובהצלחה לשדמית ולשאר הצעירים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות