fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנסיעות הרגו אותו

עובידה אבו רביע ויתר על חוזה כפול בקבוצת צעירי חברון מהליגה הפלשתינאית, וחוזר הביתה למכבי אחי נצרת, לאחר שלא הסתגל לנסיעות ולריחוק מרעייתו הטרייה
עוביידה אבו רביע (צילום חגאג רחאל)
עוביידה אבו רביע (צילום חגאג רחאל)

הכדורגלן עוביידה אבו רביע, חוזר למכבי אחי נצרת, לאחר חצי עונה בליגה הפלשתינאית, במדי קבוצת צעירי חברון.

בינואר שעבר, עזב אבו רביע לטובת הכסף הגדול בליגה הפלשתינאית. הוא קיבל חוזה של כ- 20 אלף שקל בחודש, בעוד שבאחי נצרת השתכר כ- 12 אלף שקל בלבד. כנשוי טרי, בנצרת לא עמדו בדרכו ואפשרו לו לעשות קצת כסף. "אלו סכומים שבהחלט מגיע לשחקן ברמתו, אבל אנחנו לא מסוגלים לשלם לו אותם, לכן הוא קיבל את ברכת הדרך כשהחליט לעזוב בעונה שעברה", מסבירים בהנהלת אחי נצרת.

עוביידה אבו רביע (צילום חגאג רחאל)
עוביידה אבו רביע (צילום חגאג רחאל)

אלא שמהר מאוד הבין השחקן שהדשא אצל השכנים אינו ירוק יותר. "הנסיעות הורגות אותי, כל יום 3שעות הלוך ושלוש שעות חזור, למי יש כוח", התלונן בפני מקורביו. השחקן שרק נישא לבחירת לבו, התקשה להתרגל למציאות החדשה, מה גם שמספר ימים בשבוע נאלץ ללון בחברון.

העונה, החליט הכדורגלן המוערך לחזור הביתה. "הוא קיבל החלטה שגם אם יקבל פחות כסף, הוא מעדיף להיות עם האשה בבית, לגור ולשחק בנצרת, אנחנו קיבלנו אותו בזרועות פתוחות, כאן זה הבית שלו", אומרים בהנהלת אחי נצרת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות