fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המשימה: פליאוף עליון"

עידן מקדש יכול היה להמשיך בליגת העל, אבל הוא העדיף לקבל דקות משחק והגיע להפועל עפולה, מולה כבש בעונה שעברה. "אנחנו לא פחות חזקים ממכבי נתניה. הכל שאלה של התמדה"
מקדש (מימין) עם המנהל מומי כהן (צילום עצמי)
מקדש (מימין) עם המנהל מומי כהן (צילום עצמי)

הבלם עידן מקדש, הגיע להפועל עפולה לייצב את ההגנה. הוא יצטרך להתמודד עם רוטציה משוגעת, כשגם גיזי דורבור, שלומי חנוכה ואיתי עוזרי, יכולים לשחק כבלמים. מקדש צריך להכיר את הראש המוזר של איל לחמן, שאימן אותו בתחילת העונה שעברה במ. ס. אשדוד, עד שפוטר מהקבוצה.

עידן מקדש, בן 25 (בדיוק היום), שיחק בעונה החולפת 25 משחקי ליגה במדי אשדוד, בשלושה מהם עלה כמחליף. הוא לא שישחק כדורגל במשך שלושה חודשים, מחודש ינואר עד חודש אפריל וחזר רק לסיום העונה. "סבלתי מפציעה, לקח לי זמן להחלים ולחזור לעניינים, כשחזרתי הקבוצה כבר רצה, בסך הכל אני חושב שהיה לי חלק בעליית הקבוצה לליגת העל", הוא אומר.

אגב, בעונה שעברה הוא שני שערי ליגה, הראשון שבהם נגד… הפועל עפולה, במשחק באשדוד, שהסתיים בניצחון 1-3 של אשדוד. עכשיו הוא סוגר מעגל במדי הפועל עפולה.

-למה לא המשכת עם אשדוד בליגת העל?

"הייתי בתוכניות שלהם, אבל אחרי שיחה עם המאמן, רוני אוואט, הבנתי שאני לא מתוכנן להיות שחקן הרכב והחלטתי לעוזב לקבוצה בה אשחק בהרכב".

להפועל עפולה הוא הצטרף רק לאחרונה. "אני עדיין בשלבי התאקלמות, עדיין לומד את המערכת. לא יצאתי אתם למחנה האימונים בסלובניה, הנושא נסגר רק כאשר הם חזרו לארץ, אני מקווה שהכל יהיה בסדר ונעשה עונה טובה", הוא אומר.

מקדש (מימין) עם המנהל מומי כהן (צילום עצמי)
מקדש (מימין) עם המנהל מומי כהן (צילום עצמי)

כשהוא נתבקש להשוות את התנאים בעפולה לעומת אשדוד, הוא אומר: "באשדוד יש יותר כסף ולכן התנאים יותר טובים, אבל יחסית לליגה הלאומית, אני חושב שהפועל עפולה זה אחד המקומות עם התנאים הכי טובים בליגה. יש מתקן ברמה גבוהה, הנהלה טובה ותנאים טובים".

-כשאתה מדבר על 'נעשה עונה טובה', למה אתה מתכוון?

"פליאוף עליון לפחות. אני חושב שיש להפועל עפולה קבוצה טובה שבהחלט מסוגלת להגיע לשם. העונה, בניגוד לשנים עברו, אין קבוצה מעל לליגה".

-מה עם מכבי נתניה למשל?

אני חושב שאנחנו לא פחות חזקים ממכבי נתניה. הכל שאלה של התמדה. אם נתמיד ונעבוד קשה, נעשה עונה טובה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות