fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשימה: חילוץ טלפון נייד שנפל לתוך תעלת הביוב

חילוץ טלפון נייד מתוך תעלת ביוב זה אולי לא חלק ממשימות התפקיד של פקחי השיטור העירוני, אבל הם לא יכלו לעמוד מול עיניו הדומעות של ילד קטן אסף פרץ שהפיל את המכשיר לתוך תעלת ביוב ועמד חסר אונים.
אסף פרץ ועובדי הפיקוח (צילום עצמי)
אסף פרץ ועובדי הפיקוח (צילום עצמי)

חילוץ טלפון נייד מתוך תעלת ביוב זה אולי לא חלק ממשימות התפקיד של פקחי השיטור העירוני, אבל הם לא יכלו לעמוד מול עיניו הדומעות של ילד קטן אסף פרץ שהפיל את המכשיר לתוך תעלת ביוב ועמד חסר אונים. אנשי השיטור בעיריית נצרת עילית צליל בראזני, סנדרין סבן ודניאל אומנסקי, לא חשבו פעמיים ונחלצו להסיר את לוחית הברזל שמכסה את תעלת הביוב על מנת לחלץ את המכשיר מתוכה.

אסף פרץ ועובדי הפיקוח (צילום עצמי)
אסף פרץ ועובדי הפיקוח (צילום עצמי)

"המכשיר חולץ בשלום ומה שהכי חשוב הילד המקסים אופיר חזר לחייך", סיפר מנהל השיטור שמעון ג'נו וציין כי בתקופת הקיץ השיטור יתגבר כוחות באזורי הבילוי של הילדים והנוער ובמגרשי הספורט: "אנו ערוכים גם לקריאות לא שגרתיות מעין אלו וככל שהדבר יתאפשר נסייע", אמר ג'נו .

ראש העיר רונן פלוט אמר בתגובה כי למרות שחילוץ מכשיר ניידת לא נמצא בהגדרת תפקיד השיטור העירוני הוא מוצא לנכון לשבח את פעילותם. "זה בדיוק מה שאני מצפה מהם במילים להיות לעזר לכל תושב, להטות אוזן קשבת   ולעשות מעבר למה שחייבים", סיכם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות