fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה פענחה את רצח תושב עפולה יובל אוסידון

כתבי אישום ובקשות למעצר עד תום ההליכים הוגשו כנגד קטין וכנגד נערה כבת 18, החשודים ברצח הצעיר בגבעת המורה
יובל אוסדון (צילום עצמי)
יובל אוסדון (צילום עצמי)

בעקבות חקירת הרצח של יובל אוסידון, הוגשו היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בנצרת בקשות למעצר עד תום ההליכים כנגד קטין וכנגד נערה כבת 18 כמו כן, הותרו לפרסום פרטי החקירה.

בתאריך 16.4.16, לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד 100 על פצוע במצב קשה בשכונת גבעת המורה בעפולה, הפצוע פונה לבית חולים ה"עמק" בעפולה ולאחר מאמציי החייאה ממושכים נקבע מותו.כוחות משטרה הגיעו למקום, סגרו את הזירה והחלו לבצע פעולות חקירה ראשוניות, במקביל הוזעקו למקום כוחות משטרה מיוחדים, מעבדה ניידת, יחידות הזיהוי, פיקוד המחוז הצפוני והימ"ר.

ניתוח נתונים ראשון בזירה גילה כי המנוח יובל אוסידון הגיע לגבעת המורה בעפולה יחד עם חברים כדי לפגוש בחורה ומשם כבר לא חזר. צוות החקירה חוקר ומגלה את פרטי הבחורה אשר ביקשה מהמנוח להיפגש אתה ולאחר מספר שעות מאתר את הבחורה בקרבת מקום בסמוך לזירה.

יובל אוסדון (צילום עצמי)
יובל אוסדון (צילום עצמי)

הבחורה מסרה פרטים ראשוניים אודות האירוע ושמות שותפים נוספים הקשורים באירוע זה וביניהם  החשוד הקטין אשר כנגדו הוגש כתב אישום שאת שמו אסור לפרסם, מפאת היותו קטין.

מחקירה אינטנסיבית של מחלק הרצח ביחידה המרכזית של מחוז צפון עולה כי: הנאשם (קטין) והמנוח, שניהם תושבי עפולה, היו בקשרי חברות עמוקים משחר ילדותם. בשנה האחרונה התגלע סכסוך ביניהם והקשרים נותקו. הנערה, הנאשמת הנוספת בתיק זה, תושבת קצרין עברה להתגורר בעפולה אצל ידידה בגבעת המורה, והכירה את הנאשם הקטין באמצעות רשת הפייסבוק.

בשלב מסוים על רקע ניתוק הקשרים בין הנאשם למנוח, החליט הנאשם כי הוא רוצה להמית את המנוח. כדי לממש את אותה החלטה, הנאשם שידל את הנאשמת ואף דחק בה ליצור קשר עם המנוח, באמצעות שיחות טלפוניות והתכתבויות, ולפתוח אותו להגיע אל ביתה .

הנערה פנתה אל המנוח באמצעות הרשתות החברתיות והציגה את עצמה כמי שרוצה להיפגש אתו ביחידות בדירתה ואף הציע לו לעשן עמה סמים ואילו המנוח סירב לפגוש אותה. במקביל הנאשמת משתפת את הנאשם בכל השיחות וההתכתבויות עם המנוח והנאשם מנחה אותה כיצד לפתות אותו להגיע לבית בו היא מתגוררת.

חשוב לציין כי המנוח, על פי חומרי החקירה, לא ראה את הנאשמת מעולם קודם לאירוע, ובתחילה אף לא נענה להודעות שלה. ביום הרצח, סמוך לשעה 01:12 לפנות בוקר השיב המנוח לנאשמת באמצעות הפייסבוק כי יגיע לדירתה וזאת עדכנה את הנאשם הקטין על כך.

סמוך לשעה 02:00 לפנות בוקר נפגשו הנאשם והנאשמת סמוך לביתה, הנאשם נכנס לביתה של הנאשמת והם סיכמו ביניהם שהמנוח לא יעלה לדירה וכי הנאשם הקטין ירד ויפגע בו למטה.

בסמוך לשעה 03:00 הגיע המנוח יחד עם 2 חבריו לגבעת המורה וירד מהרכב בסמוך לדירתה של הנאשמת. הנאשמת פגשה את המנוח, הם התחבקו וזו הובילה אותו לעבר גרם המדרגות של בנין מגוריה.

הנאשם ארב למנוח בחדר המדרגות שנמצא מטרים ספורים מהנקודה בה נפגשו המנוח והנאשמת, וכאשר הגיעו לגרם המדרגות הנאשם כשחלק מפניו מכוסה ביקש מהנאשמת לעזוב את המקום ודקר את המנוח בחזהו דקירה עמוקה של כ 6-5 ס"מ. הנאשם השאיר את המנוח להתבסס בדמו ועזב את המקום. הדקירה הייתה דקירה קטלנית ופגעה ישירות בלבו של המנוח.                                                                                                                 בהמשך, הנאשם התכתב עם הנאשמת ובין היתר הנחה אותה למחוק את אותן התכתבויות מפלילות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות