fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המצליחים מפרגנים

אירוע עומר לעסקים שהתקיים במלון אלמא בזכרון יעקב, נחל הצלחה אדירה. המשתתפים מגיבים
הכנרית הלהיבה (צילום ישראל פרץ)
המו"ל שלמה לונדון מרים לחיים (צילום ישראל פרץ)

רשת עיתוני עומר תקשורת חגגה 10 שנים באירוע בלתי נשכח במרכז האומנויות ומלון היוקרה אלמא בזכרון יעקב. מאות האורחים, שידעו לשלב ביזנס ופלז'ר.
הקבלן שלמה שבח מעפולה: "נהניתי מאוד מערב המצליחים במלון אלמא בזכרון יעקב, נהניתי מהרמה, מהאיכות ומהאווירה. ההופעה הייתה מצחיקה, מסיבת הריקודים הייתה מהנה, האוכל היה משובח, שאפו גדול לאודי עטר מנהל העיתון ולכל העוסקים במלאכה".

 הכנרית הלהיבה (צילום ישראל פרץ)
הכנרית הלהיבה (צילום ישראל פרץ)

רמי לוי מדפוס הגלבוע: "היה אירוע מרשים, מושקע בטוב טעם, כשאני מגיע לאירועים של עומר תקשורת, אני יודע שיש על מי לסמוך ושיהיה אירוע ברמה הכי גבוהה. המשיכו כך".
טלי שטרית מהעמותה למען הקשיש בנצרת עילית: "ערב משובח, על פי מיטב המסורת של רשת עומר תקשורת, היה כיף להיפגש עם אנשי עסקים אורחים, להנות מאירוע מדהים שארגנתם, מוריד את הכובע בפני אנשי עומר תקשורת, שתמיד דואגים שנרגיש בבית".
אלכס טמצין מבורגרים עפולה: "אירוע ברמה גבוהה על פי מיטב המסורת של רשת עומר תקשורת, נהניתי לקחת בו חלק ואין צל של ספק שאהיה אתכם גם באירועים הבאים שלכם. כל הכבוד. תודה לכם על אירוע ברמה אחרת, הצבתם רף גבוה שאין לי ספק שתשברו אותו בשנה הבאה".
מוחמד ג'מאל זועבי ממאפיית זעטר בנצרת: "מאוד התרשמתי מעוצמת האירוע, ממספר האנשים שהגיעו ומהארגון המופתי, זה מראה על חוסנה של החברה שיודעת לכבד ולחבק את לקוחותיה. פעם ראשונה שאני משתף באירוע של עומר תקשורת ואין לי ספק שאהיה גם באירועים בעתיד".
חוסאם חרבג'י, הבעלים של מוסך המומחים בעפולה: "כשהמו"ל שלמה לונדון שוחח אתי, למדתי והבנתי את אופייה של החברה. הוא עשה ככל יכולתו שארגיש בבית כמו גם איש המכירות ווליד. נהניתי מכל רגע, כל הכבוד לכם, נתראה בשנה הבאה".
אוהד אסרף ארי נכסים עפולה: "נהננו מאוד, תמיד כיף להגיע לכנסים של עומר תקשורת. מפגשים שכאלו הם ערך מוסף עצום ללקוחות הוותיקים של החברה, היה טעים, שנון ומצחיק".
אלון ורחמיאן, רחמיאן חברה לבניין: "זו הפעם הראשונה שאנחנו משתתפים בכנס של עומר תקשורת, שיחקתם אותה ובענק. אנו משתתפים בלא מעט כנסים של קבלנים בארץ, האירוע שלכם היה בהחלט אחד הטובים והמושקעים שהשתתפנו בו, יישר כח".
מייק קסוס, תמר נכסים 26 בע"מ: "כמיטב המסורת, גם השנה הפקתם אירוע מהסרטים. המפגש השנתי עם הלקוחות המצליחים של עומר תקשורת, האוירה, החוויה, האוכל והבידור כולם ביחד יצרו עבורנו ערב מהנה ומושקע, תודה רבה לכם, נתראה בשנה הבאה".
דותן בנטל, משתלה בכפר: "אני פשוט נהנה לראות איך בכל שנה אתם מצליחים לייצר ולהפיק אירוע בסגנון שונה אשר מפתיע ומרגש את הנוכחים כל פעם מחדש. יישר כח לכל העושים במלאכה, אתם צוות מנצח".
הכנרית הלהיבה (צילום ישראל פרץ)
המו"ל שלמה לונדון מרים לחיים (צילום ישראל פרץ)

מירי הרוש , אמריקנו עפולה: "איזו חוויה אדירה. הקוקטייל בקבלת הפנים, ארוחת הערב המושקעת, המופע של נדב אבוקסיס, כולם ביחד יצרו עבורי ערב חוויתי מעולה. ואח"כ המופע של להקת אטרף שמבחינתי טרף את כל הקלפים, תודה רבה לכם עומר תקשורת".
עמי אמסלם, עם שלם יזמות: "תודה רבה לעומר תקשורת על ערב מהנה, מצחיק ושמח. כפי שאמרתי לפני האירוע הזה ולפני אירועים קודמים שלכם, את הכנסים של עומר תקשורת אני לא מפספס אף פעם".
סטלה ויקי חדידה, רולדין עפולה: "זו השנה השנייה ברציפות שאנחנו משתתפים בכנס השנתי שלכם. כבר בכניסה למלון ניתן היה לחוש שחשבתם על כל הפרטים הקטנים כאשר שם החברה שלכם התנוסס בענק על גבי קיר החזית של המלון. וכשחושבים על הפרטים הקטנים, האירוע הופך לגדול. שאפו על הארגון, על התכנית האמנותית העשירה, על הלו"ז המסודר ועל בחירת המקום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות