fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המצטיינת הסדרתית מגדל העמק

ניקול לאונטייב, סיימה השבוע את לימודיה בתיכון אורט רוגוזין במגדל העמק עם תעודת הצטיינות והצליחה להשלים את המשימה: 12 תעודות הצטיינות מכיתה א' ועד י"ב
מצטיינת סדרתית. (צילום רועי אלקובי)
מצטיינת סדרתית. (צילום רועי אלקובי)

כשעלתה ניקו לאונטייב, בת 18 ממגדל העמק, לבמת האמפיתאטרון עם חיוך מרוח מצד לצד. ברור, הייתה לה סיבה טובה לחייך. בעוד מספר דקות היא תקבל מידיו של ראש העיר אלי ברדה תעודת הצטיינות חברתית ולמעשה תשלים את המשימה אותה החלה לפני 12 שנים, אי שם בכיתה א', לסיים בכל שנה כמצטיינת, הן בלימודים והן מבחינה חברתית.

לאונטייב, גדלה והתחנכה במגדל העמק. לאחר שסיימה את בית הספר היסודי ב"גיורא יוספטל", עברה לחטיבת הביניים באורט ומשם לתיכון. בכל סיום שנה זכתה לקבל ממוריה תעודת הצטיינות אך לא רק. "מלבד לתעודות ההצטיינות זכיתי למורות שתרמו רבות לעיצוב האישיות שלי ביניהן שוש כהן המחנכת בחטיבה, עדה הרשקוביץ רכזת השכבה שלי וקלרה בוחטה, רכזת המנהיגות בבית הספר. שלושתן נתנו לי כלים, ודחפו אותי לאן שהגעתי" פירגנה לאונטייב.

בין תעודות ההצטיינות הרבות שאספה במשך השנים אפשר למצוא כאלה שקיבלה עבור ציוניה הלימודיים כתלמידה מצטיינת וכאלה עבור עשייה חברתית ערכית. שנה שעברה היא זכתה להכרה גם מרשת "אורט" כאשר זכתה בתעודת הצטיינות בתחום ההתנדבות במסגרת ״אורטוב״ על התנדבותה בתנועת הנוער "מחנות העולים- הקובייה" במגדל העמק ואף הוזמנה ללשכתו של ראש העיר בעקבות ההישג.

מצטיינת סדרתית. (צילום  רועי אלקובי)
מצטיינת סדרתית. (צילום רועי אלקובי)

בחמישי האחרון, כאמור סיימה את המשימה האישית כאשר קיבלה תעודת הצטיינות חברתית ובכך השלימה 12 תעודות הצטיינות בכל שנת לימודים, "השנה האחרונה הייתה הכי טובה עבורי כי באמת הצלחתי להביא את עצמי בפועל מבחינה של פעילויות חברתיות במסגרת קבוצת המנהיגות. בכלל, מבחינתי תעודת הצטיינות חברתית לא פחות חשובה מבין השניים כי חשוב להיות בן אדם טוב וערכי".

ראש העיר אלי ברדה המכיר את ניקול לאונטייב מטקסי חלוקת תעודות הצטיינות הוסיף: "ניקול היא דוגמא לחינוך הערכי-חברתי ולערך ההתנדבות והנתינה לצד החינוך למצוינות ולהישגים לימודיים. ניקול הוכיחה שככל שהיא תרמה כך היא נתרמה ועיצבה את אישיותה עם רגישות חברתית ונתינה אינסופית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות