fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המפכ"ל בחור מדליק

מה עשה מפכ"ל המשטרה על גג בניין עיריית נצרת עילית בליל השנה האזרחית החדשה?
אלשייח ורונן פלוט (צילום עצמי)
אלשייח ורונן פלוט (צילום עצמי)

המפכ"ל רוני אלשיך ומפקד המחוז הצפוני ניצב אלון עשור הדליקו את הנר השמיני של חנוכה עם ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט. נשיקה צרפתית לא הייתה, אבל אווירת חג דווקא כן וגם חנוכייה דולקת על שמונת נרותיה המלאים למרות הקור העז ומזג האוויר הסוער.
המפגש המפתיע התרחש אתמול (מוצאי שבת) ליל השנה האזרחית החדשה, לאחר שמפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ביקר באזור והביע רצון להיפגש עם ראש עיריית נצרת עילית. פלוט השיב כמובן בחיוב וכך אורגנה במהירות הפגישה הלא מתוכננת בלשכת ראש העיר בהשתתפות מפקד מחוז הצפון במשטרה ניצב אלון עשור, מפקד תחנת משטרת נצרת עילית סנ"צ יוסי כתב, פקחי העירייה ומנהל אגף הביטחון ארז אטיאס.

אלשייח ופלוט (צילום עצמי)
אלשייח ופלוט (צילום עצמי)

ראש העיר ניצל את ההזדמנות כדי לבקש מהמפכ"ל להגביר את הפעילות המשטרתית בעיר ולחזק את הביטחון האישי של התושבים כך שבכל מקום ובכל נקודת זמן התושבים ירגישו ביטחון מלא ומוחלט. פלוט הודה למפכ"ל על הפעל תכנית השיטור העירוני ואמר כי העירייה ביצעה את המוטל עליה וגייסה מערך פקחים העונים על דרישות השיטור, כולם בוגרי יחידות קרביות ובעלי ניסיון בתחום הביטחון. "אין לי ספק כי שיתוף הפעולה של העירייה והמשטרה במערך הביטחון החדש יספק את התוצאות בשטח", אמר פלוט וביקש מהמפכ"ל להגביר כוח אדם וניידות בעיר ובאזור לצורך הרתעה ונראות .
המפכ"ל אלשיך אמר כי המשטרה מכוונת להגביר בשנת 2017 את המשאבים בנצרת עילית הן בהיקף כוח האדם והן בציוד ובניידות. בסיום הפגישה בלשכת ראש העיר הדליק המפכ"ל אלשיך יחד עם ראש העיר פלוט את הנר השמיני של חנוכה על גג בניין העירייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות