fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המנהלת שהייתה מקורבת ביותר לגפסו קודמה על ידי פלוט

תניא מקרוב מונתה השבוע למנהלת האגף לאיכות הסביבה וקיימות, תפקיד חדש בעיריית נצרת עילית.
תניא מקרוב (צילום עצמי)
תניא מקרוב (צילום עצמי)

העובדת הבכירה של עיריית נצרת עילית, תניא מקרוב, מנהלת אגף הקליטה לשעבר ואחת המקורבות לראש העיר הקודם, שמעון גפסו, מונתה השבוע למנהלת האגף לאיכות הסביבה וקיימות, תפקיד חדש בעיריית נצרת עילית.

מקרוב תעמוד בראש הפעלת ויישום תכנית הדגל "עיר ירוקה", כמו כן היא תהיה אמונה על כל תחום המחזור בעיר, התקנת נורות לד, החלפת פאנלים ועוד.

תניא מקרוב (צילום עצמי)
תניא מקרוב (צילום עצמי)

תניא מקרוב נכנסה לעבוד בעירייה לפני כשמונה שנים, עם בחירתו של שמעון גפסו לראשות העיר. קודם לכן היא שימשה כמזכירתו של גפסו במפעל שהיה בבעלות המשפחה. מקרוב מונתה לתפקיד מנהלת אגף והוכיחה במהלך עבודתה את יכולותיה המקצועיות, אף על פי שלא באה עם ניסיון קודם. "תניא היא מנהלת חרוצה, מקצועית, יסודית ומסורה, בשנים האחרונות היא השלימה תואר אקדמי והוכיחה יכולות גבוהות", סיפרו בעירייה.

עם זאת, לאחר בחירתו של רונן פלוט, היריב הפוליטי של גפסו, ההערכה הייתה כי זה רק עניין של זמן מתי יודיע פלוט על סיום עבודתה. בעירייה רווחה הדעה כי גם אם מקרוב לא תפוטר, הרי שפלוט לא ייתן יד כי תשמש בתפקיד ניהולי בכיר.

אלא שפלוט הפתיע ואישר קידומה של תניא לתפקיד ניהול תחום איכות הסביבה. בישיבת מטה הנהלת העירייה השבוע הוא איחל לה הצלחה והזכיר את הבטחתו להוציא את הפוליטיקה מהעירייה. "בחירת בעלי התפקידים בעירייה מתבצעת על ידי אנשי המקצוע על פי קריטריונים מקצועיים בלבד", אמר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות