fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המטרה לטווח ארוך של מגדל העמק היא עלייה לליגה הלאומית"

יושב הראש החדש של הפועל מגדל העמק לא חושש לצאת בהצהרות * "המקום חייב שינוי בתפיסת הניהול וההתנהלות גם בקבוצה הבוגרת ובמחלקת הנוער. שינוי ארגוני, שינוי תפיסתי והתנהלותי", הוא אומר
אלי אלפסי (צילום עצמי)
אלי אלפסי (צילום עצמי)
אלי אלפסי (צילום עצמי)
אלי אלפסי (צילום עצמי)

"המטרה של המועדון לעונה הקרובה הינה פלייאוף עליון. מטרות לטווח הארוך ועם בניית אצטדיון עירוני היא עלייה לליגה לאומית", אומר יושב הראש החדש של הפועל מגדל העמק, אלי אלפסי, שלא מתבייש לכוון גבוה, מה שמלמד שלא הגיע למועדון לתקופה קצרה אלא מתכוון לבלות בו תקופה ארוכה.

"הפועל מגדל העמק הוא מקום נחמד שחייב שינוי בתפיסת הניהול וההתנהלות גם בקבוצה הבוגרת ובמחלקת הנוער. שינוי ארגוני, שינוי תפיסתי והתנהלותי", אומר אלי אלפסי, בן 58 נשוי לשושי אב ל- 3 ילדים וסב לשתי נכדות, שהתגורר 30 שנה בנצרת עילית ולפני שנתיים עבר לעפולה.

בשירות הצבאי ביצע אלפסי מגוון תפקידי לוגיסטיקה. "סיימתי את השירות בתפקיד סגן אלוף, עדיין מבצע מילואים בתפקיד בכיר ועתיד לקבל דרגת אלוף משנה בעוד חודשיים", הוא מגלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות