fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איריס מוסאי זכתה בפרס מורת המאה של משרד החינוך

המורה מבית שאן: "הזכייה מרגשת, לא יותר. אני עובדת ומשקיעה בגלל חשיבות העבודה ולא על מנת לזכות בפרס. אני כבר הרבה שנים במערכת והלוואי שיהיה לנו כוח להמשיך לעשות".
איריס-מוסאי-מבית-שאן-במרכז-מורת-המאה.
איריס-מוסאי-מבית-שאן-במרכז-מורת-המאה. (צילום עצמי)

איריס מוסאי, מחנכת, מורה לאנגלית ורכזת האולפנה של בית שאן, זכתה בפרס מורת המאה מטעם משרד החינוך. את הפרס קיבלה בעקבות המלצותיהם של מפקח האולפנה שלום אדרי, חיים גבאי מחמ"ד ומנהלת האולפנה. טקס הענקת הפרסים והאותות יתקיים בחודש מארס 2017.
מוסאי הינה מורה ותיקה בעלת עבר חינוכי מפואר, אהובה מאוד על תלמידותיה, אהובה מאוד בצוות המורים ומוערכת מאוד על ידי ההורים.

איריס-מוסאי-מבית-שאן-במרכז-מורת-המאה.
איריס-מוסאי-מבית-שאן-במרכז-מורת-המאה. (צילום עצמי)

הפרס מעלה על נס את פועלם של 100 מורים מצטיינים, שהתבלטו בהישגים פורצי דרך בחינוך תלמידיהם ובקידום יעדי החמ״ד. המורים המומלצים הם מורים מעוררי השראה שעשייתם נרחבת ורבת משמעות, מאופיינת ביוזמות חינוכיות ובדרך חינוכית עקבית, מעצבת ומיוחדת. איריס, ענתה על הקריטריונים הנדרשים לרבות העובדה שהפעילה והובילה תהליך חינוכי- ערכי במשך שלוש שנים לפחות ואשר בעשייתה החינוכית יש חידוש משמעותי והשפעה על התלמידים ועל המערכת הבית ספרית.
ראש העיר, רפאל בן שטרית, שייסד את האולפנה בעיר בית שאן מיד לאחר תחילת כהונתו אמר כי איריס (יחד עם יעל חמו) היא ממייסדי האולפנה, מורה ומחנכת שהייתה שותפה פעילה לכל פרויקט חינוכי באולפנה ויוזמת, מקדמת ומסייעת במאור פנים ובשמחה בכל משימה.
מצטנעת, כהרגלה, משיבה איריס לשאלה מה עשתה לה ההודעה על זכייתה היא אומרת, "צריך לשאול את מי שהמליצו עליי" ומוסיפה: "הזכייה מרגשת, לא יותר. אני עובדת ומשקיעה בגלל חשיבות העבודה ולא על מנת לזכות בפרס. אני כבר הרבה שנים במערכת והלוואי שיהיה לנו כוח להמשיך לעשות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות