fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המועדון יחזור להתנהל בצורה מקצועית כבעבר"

מבטיח ראש העיר עפולה לשעבר, אבי אלקבץ, פטרון קבוצת הכדורגל הפועל עפולה בעבר, שמאמין כי יחזור לקדמת הבמה. ומי ישלמו את המחיר?
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)

העפלתה של הפועל עפולה לליגה הלאומית והתבססותה בפליי-אוף העליון כבר בשנתה הראשונה היו השיא מבחינתו של אבי אלקבץ, ראש העיר עפולה לשעבר, שיתמודד בבחירות הקרובות ויש לו תכניות רבות לגבי הקבוצה שהיה הפטרון והגב שלה.

אבי אלקבץ(צילום: קרן אקריש)
אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)

אלקבץ:  "זאת הייתה עלייה היסטורית לה חיכינו עשרות שנים. זה היה רגע מאושר, אך לא מפתיע כיוון שהייתה לנו דרך והיה ברור שמקומה של הקבוצה בליגה הלאומית", אומר אלקבץ ומבטיח: "ביום שלאחר הניצחון בבחירות, בעוד פחות מחצי שנה, המועדון יחזור להתנהל בצורה מקצועית כבעבר. יהיו אנשים שנמצאים כיום במועדון שיישארו ויהיו אחרים שיצטרפו כגון שחקני עבר ואנשי מקצוע כמו מיכה סילקו, פרדי חייט ואחרים שיוכלו לנווט אותו למקומות טובים יותר.

-מה זה טובים?

"אם הפועל חדרה יכולה לעלות לליגת העל אז גם הפועל עפולה יכולה".

לאלקבץ יש הרבה מה לומר על התנהלות הקבוצה בשנים האחרונות, אך עושה רושם שמה שמפריע לו יותר מכל היא ההתרסקות של מחלקת הנוער, שפרחה בתקופתו וקבוצותיה ובראשן קבוצת הנוער עלו ליגות שנה אחרי שנה והביאו אינספור הישגים למחלקה. "אצלנו הייתה דרך ברורה. הספורט הוא גורם חינוכי-תרבותי וככזה היה חשוב לנו לבנות מחלקות ילדים ונוער איכותיות ורק לאחר שעשינו זאת והקמנו מתקנים מהשורה הראשונה בישראל הגיעו גם ההישגים", סיפר אלקבץ על תחילת הדרך.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות