fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המאמן רפי בוסקילה סיים עבודתו באסי גלבוע

בוסקילה בתגובה: "יש לי עקרונות, קווים אדומים, שלא אסטה מהם. אם השעיתי שחקן מאימון אז הוא צריך להיות מושעה. אני יכול לגלות שהתקשרו אלי עשרות מאמנים וחיזקו אותי, אמרו שבעה כזאת, שמעמד המאמן בשפל, עשיתי למעמדו שרות ענק".
רפי בוסקילה (צילום חג'ג ראחל)
רפי בוסקילה (צילום חג'ג ראחל)

מאמן אסי גלבוע, רפי בוסקילה, סיים את עבודתו בקבוצה בעקבות חילוקי דעות עם ההנהלה. הרקע לעימות היה החלטה של המאמן בוסקילה, להשעות מאימון אחד את הכדורגלן גיא רפאלי, שהתנהג בצורה לא ספורטיבית לאחר שלא שותף במשחק הליגה האחרון. בהנהלה התעקשו שרפאלי כן יתאמן, בוסקילה עזב את המגרש ובין הצדים נוצר נתק.

רפי בוסקילה (צילום חג'ג ראחל)
רפי בוסקילה
(צילום חג'ג ראחל)

בהנהלה טענו כי עזיבת המגרש היא בבחינת התפטרות והחליטו לקבל אותה, למרות שזכה בגלבוע להערכה רבה והצליח לייצב את הקבוצה, שהייתה עד להגעתו עמוק מתחת לקו האדום.

רפי בוסקילה בתגובה: "יש לי עקרונות, קווים אדומים, שלא אסטה מהם. אם השעיתי שחקן מאימון אז הוא צריך להיות מושעה. אני יכול לגלות שהתקשרו אלי עשרות מאמנים וחיזקו אותי, אמרו שבעה כזאת, שמעמד המאמן בשפל, עשיתי למעמדו שרות ענק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות