fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכבאים יצאו לאתנחתא במגרש הכדורגל

קבוצת הכדורגל מכבי נצרת עילית מליגה ג' מחוז יזרעאל נחשבת לקבוצה של הכבאים. משחקה של הקבוצה נדחה למוצ"ש והכדורגלנים כבאים שבו היישר מהשטח למגרש
הכדורגלנים/ כבאים (צילום עצמי)
הכדורגלנים/ כבאים (צילום עצמי)

קבוצת הכדורגל מכבי נצרת עילית מליגה ג' מחוז יזרעאל נחשבת לקבוצה של הכבאים. בשורותיה מככבים הכבאים שלומי אלבז, משה תורג'מו ורון חייט, שממשיך את דרכו של אחיו דני חייט ז"ל, שנהרג באסון הכרמל לפני 6 שנים. במשך מספר שנים נקראה הקבוצה על שם חנן אוחיון ז"ל, שנהרג אף הוא באסון הכרמל. יושב ראש הקבוצה הוא שרון סויסה, שרק בסיום העונה החולפת פרש ממשחק פעיל ומתרכז בניהול. כמו כן משמש כבאי נוסף, ראובן אזואלוס, כחבר הנהלה בקבוצה. .

 הכדורגלנים/ כבאים (צילום עצמי)
הכדורגלנים/ כבאים (צילום עצמי)

אגב, רק לאחרונה השתתפו חמשת הנציגים של נצרת עילית בספורטיאדה באילת ויצגו את נבחרת הכבאים.
ביום שישי הייתה אמורה הקבוצה לארח את אחי ביר אלמכסור, אלא שהכבאים היו עסוקים בכבוי גל השריפות ברחבי הצפון. המשחק נדחה למוצאי שבת ועם הרגיעה בשריפות הורשו הכדורגלנים להשתחרר למשחק. "זה היה מרענן אחרי 3 ימי של לחימה רצופה באש", אמרו.
על המגרש עשו שחקני מכבי נצרת עילית את המוטל עליהם וניצחו 1-3. "החבר'ה התגעגעו לשחק כדורגל, ללא ספק הם מעדיפים להילחם על הדשא ולא נגד האש", סיכם היו"ר סויסה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות