fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישגים נאים לסייפים מהגלבוע

בראש ההישגים עומדת הילית נחייסי, אלופת ישראל, אשר זכתה במקום הראשון בתחרות שהתקיימה בגני-תקווה. נחייסי תטוס עם נבחרת הנוער של ישראל לגביע העולם
הצלחות והישגים לסייפי הגלבוע
הצלחות והישגים לסייפי הגלבוע

הסייפים מהגלבוע השיגו תוצאות מכובדות בתחרויות פתיחת עונת לנוער. בראש ההישגים עומדת הילית נחייסי המקומית (כזכור- אלופת ישראל!), אשר זכתה במקום הראשון בתחרות שהתקיימה בגני-תקווה. בדרך לניצחון היא גברה בחצי הגמר על ניקול אירוס מהפועל כפר סבא בתוצאה 15:7. במשחק הגמר הוא כבר ניצחה את לוליטה גלובוקו בתוצאה- 15:8.

הילית תטוס בסוף השבוע הזה לגרמניה יחד עם נבחרת ישראל לנוער, שם תייצג את המדינה בגביע עולם, תוך שהיא מנסה להשיג את הקריטריון לאליפות אירופה שתתקיים בחודש מרץ הקרוב באיטליה.

הצלחות והישגים לסייפי הגלבוע
הצלחות והישגים לסייפי הגלבוע

גם בגילאי הילדים השיגו סייפי הגלבוע תוצאות יפות: בתחרות לגילאי 11 בנות, זכתה רננה סוננט, מבית אלפא, במקום ה-3 ואת המקום ה-5 קטפה דורון פיטוסי, מגן-נר. בגילאי 13 בנות, הילי סוננט (בית אלפא) סיימה במקום ה-9, ואילו בגילאי 15 בנות, ליהי בלומנברג מניר-יפה זכתה במקום ה-3! בנים בגיל 15, זכתה נבו סוננט במקום- 9 (בית אלפא), ואורי ארבל, מסיים במקום 10.

נתן אביטן, רכז ענף הסייף במוא"ז הגלבוע: "התוצאות מצוינות ומהוות הכרה, לעבודה הקשה והסיזיפית של הילדים. אנחנו מרוצים אבל עם הפנים קדימה לתחרויות הבאות ולהמשך ההתמקצעות, בדרך לעוד הישגים ספורטיביים".

חוגי הסייף מתקיימים באולמות שבגוש יעל ובעין-חרוד, והמועדון מזמין את ילדי הגלבוע והסביבה להצטרף לנבחרת מנצחת, ולהתנסות בענף אולימפי מרתק. בימים אלה מתקיים בגלבוע, גם פרויקט "פרחי ספורט" שמאפשר לילדים להכיר את ענף הסייף המיוחד, דרך פעילות בבתי-הספר.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות