fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הירידה של הפועל בית שאן פוגעת בכל העיר"

תם עידן בכדורגל בבית שאן,עם ירידתה של הפועל בית שאן לליגה ב', בדיוק 20 שנה אחרי משחק השרוכים המפורסם. למרות שיש כאלה ששוכחים, בית שאן מתגורר אבי לוי, סמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל ומי שניהל את הפועל בית שאן בימים הגדולים של המועדון.
עברו כברת דרך ביחד. אבי לוי (צילום עצמי)

תם עידן בכדורגל בבית שאן, עם ירידתה של הפועל בית שאן לליגה ב', בדיוק 20 שנה אחרי משחק השרוכים המפורסם. למרות שיש כאלה ששוכחים, בית שאן מתגורר אבי לוי, סמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל ומי שניהל את הפועל בית שאן בימים הגדולים של המועדון.

אחד החזקים בהתאחדות. אבי לוי (צילום עצמי)
אחד החזקים בהתאחדות. אבי לוי (צילום עצמי)

בשנים האחרונות אבי לוי כמעט ואינו מתקרב לאצטדיון העירוני, בו החל את הקריירה שלו ובו צמח יחד עם הקבוצה. "הפועל בית שאן הייתה שם דבר, השגרירה הכי טובה שכל ראש עיר יכול היה לבקש לעצמו, הקבוצה הביאה כבוד רב לעיר. בזכות הקבוצה ידעו בכלל איפה זה בית שאן. היום לצערי דברים השתנו. הירידה של הפועל בית שאן פוגעת בכל העיר", אומר אבי לוי.

לוי מסביר: "בשנים האחרונות אני לא חלק מהמערכת כך שאני לא יודע בדיוק מה שקרה. כמי שצופה בעסק מהצד אני יכול לומר שהם לא שידרו יציבות. מאמנים ושחקנים באו והלכו, מנהלים התחלפו, זה משדר חוסר יציבות על המערכת ובתוספת לבעיות כלכליות, הקבוצה התדרדרה לליגה ב'".

-במרוצת השנים האחרונות מישהו מהמועדון דיבר איתך, ביקש להסתייע בניסיון הרב שלך?

"לא, אף אחד לא פנה אלי ואין לי טענות לאף אחד. כנראה שחשבו שהם יכולים לנהל לבד ואין לי בעיה עם זה. אין לי טענות לאף אחד. היום אני במקום אחר. רק כואב לי לאן המועדון הזה הגיע".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות