fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הירידה לליגה הלאומית היא החלטה לא טובה בקריירה שלי"

מגן הפועל עפולה, דודי טויטו, אחד ממצטייני הקבוצה, התאקלם היטב בעמק, אבל מתגעגע לליגה של הגדולים * "רוצים להגיע כמה שיותר רחוק וזה אומר פליאוף עליון", הוא אומר על מטרות הקבוצה
דודי טויטו מימין (צילום חגאג רחאל)
דודי טויטו מימין (צילום חגאג רחאל)

הוא גדל במחלקת נוער של הפועל באר שבע, טיפח חלומות לשחק בליגת העל, אבל מצא את עצמו בהפועל עפולה בליגה השנייה. ראובן עטר הביא את המגן השמאלי דודי טויטו, בתחילת העונה, הוא תקע יתד בהרכב, הפך לאחד השחקנים המשמעותיים בהרכב של המאמן אופיר חיים ובמאזנו שער ליגה אחד (נגד נצרת עילית) וחמישה בישולים, לפני שנתיים השתייך לנבחרת הצעירה של ישראל בשורותיה רשם 5 הופעות. טויטו לא זונח את החלום לחזור לשחק בליגה הבכירה בישראל.

דודי טויטו (צילום חגאג רחאל)
דודי טויטו מימין (צילום חגאג רחאל)

טויטו כאמור הוא בוגר מחלקת הנוער של הפועל באר שבע והספיק לשחק בקבוצה הבוגרת 4 משחקי ליגה בעונת 2014/15. עונה אחרי זה הגיע ברק בכר ואתו שתי אליפויות, אבל טויטו כבר היה במקום אחר. הוא שיחק במכבי פתח תקווה תחת רן בן שמעון 2015/16, בשורותיה רשם 15 הופעות בליגת העל וכבש שער אחד. בעונה שעברה ירד לליגה הלאומית וירד ליגה עם מכבי שעריים, שהודרכה על ידי אופיר חיים, מאמנו היום בעפולה. "כשהושאלתי לפתח תקווה הייתה לי האופציה להישאר בבאר שבע. אם היו אומרים לי שהקבוצה תזכה בשתי אליפויות, ברור שהייתי נשאר ורוצה להיות חלק מזה", הוא עונה לשאלה אם הוא מצטער על העזיבה.

כיום הוא שחקן חופשי, שהגיע לבאר שבע לאחר שיחה עם ראובן עטר, מי שאימן בתחילת העונה. "ראובן דיבר איתי, אמר לי שהוא בונה קבוצה צעירה ותוססת שרוצה להצליח", אומר טויטו "הצטערנו שעזב. הוא היה אתנו במחנה אימונים, הייתה אווירה טובה, היה חיבור טוב ונראינו טוב".

-גדלת במועדון מליגת העל, לא מרגיש אכזבה לשחק בליגה הלאומית?

"הירידה לליגה הלאומית היא החלטה לא טובה בקריירה שלי, השאיפה היא לחזור לליגת העל. בסך הכל טוב לי בעפולה, התנאים טובים, אנשים חמים וטובים, אני עושה את המקסימום לחזור לליגת העל. אני חווה עונה טובה מבחינה אישית, אני רואה את עצמי בהפועל עפולה לפחות עד סוף העונה".

-לאן הפועל עפולה מכוונת?

"רוצים להגיע כמה שיותר רחוק וזה אומר פליאוף עליון. יש לנו קבוצה מצוינת, התחברנו מאז שאופיר ויגאל הגיעו, אנחנו מרגישים טוב, משחקים טוב ואפשר להגיע לפליאוף העליון".

טויטו, בן 24, מקפיד להתפלל מדי יום ואף לשמור שבת, מתגורר בדירה שכורה בעפולה יחד עם באר שבעי אחר, נועם גמון. "התייעצתי אתו לפני שבאתי לכאן, הוא אמר לי רק דברים טובים על המקום", אומר טויטו.

על שגרת היום של שני גברים בעיר זרה, אומר טויטו: "אני מבשל, מנקה, מכבס, נועם עוזר לי. הוא יד ימיני. אני יותר מבוגר ממנו אז אני סוג של מנטור עבורו. אנחנו דואגים אחד לשני, באופן טבעי התקרבנו מאוד בתקופה בה אנו גרים באותה הדירה ומשחקים באותה הקבוצה".

דודי טויטו אומר שעפולה מזכירה לו מאוד את באר שבע "בעיני זה אותו הדבר, מלבד העובדה שבאר שבע גדולה יותר. יש כאן אותם אנשים טובים וחמים, בדיוק כמו בבאר שבע".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות