fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הילדים מצאו ארנק ובו כסף ואשראי והזעיקו את הפיקוח העירוני

ילדים מנצרת עילית הבחינו בתיק מונח על ספסל ברחוב השושנים ובתוכו ארנק מלא בשטרות כסף כחולים וכרטיסי אשראי. הילדים הזעיקו את צוות הפיקוח העירוני ובתוך מספר דקות אותרה בעלת הארנק, שהתרגשה מהשבת האבדה.
תיק עם כסף (צילום אילוסטרציה)
תיק עם כסף (צילום אילוסטרציה)

שני ילדים מנצרת עילית הבחינו בתיק מונח על ספסל ברחוב השושנים ובתוכו ארנק מלא בשטרות כסף כחולים וכרטיסי אשראי. הילדים הזעיקו את צוות הפיקוח העירוני ובתוך מספר דקות אותרה בעלת הארנק, שהתרגשה מהשבת האבדה.

האירוע התרחש ביום שני השבוע בסביבות השעה 23:00 בלילה. במהלך סיור שגרתי של צוות הפיקוח העירוני בשכונה הדרומית, נתקלו הפקחים בשני ילדים רצים לעברם וקוראים להם להגיע לספסל ברחוב השושנים. הפקחים הגיעו למקום יחד עם הילדים ומצאו תיק יד שחור של אישה מונח על הספסל ומתוכו בצבץ ארנק שחור מלא בשטרות כסף כחולים וכרטיסי אשראי.

  תיק עם כסף (צילום אילוסטרציה)
תיק עם כסף (צילום אילוסטרציה)

"הפקחים איתרו לפי תעודת הזהות את בעלת התיק, והתקשרו לבשר לה שנמצאה האבידה", סיפר מנהל הפיקוח אילן מונטיצ'לו.

הפקחים לא הסתפקו במציאת האבידה אלא נסעו לביתה של האישה ברחוב דרך העמק על מנת להחזיר לה את התיק. השעה כבר הייתה כמעט חצות והאישה לא הפסיקה להודות בהתרגשות לפקחים ולילדים על המחווה. "אני לא יודעת איך להודות לכם, שמחתם אותי כל כך", אמרה בהתרגשות רבה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות