fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הייתה לנו קבוצה טובה גם בתקופות שלא כל כך הצלחנו. סבלנו מחוסר מזל"

מסביר החלוץ הברזילאי, חוליו סזאר, אחד האחראים ל- 6 הנקודות האחרונות שהשיגה הפועל נצרת עילית * "המצב הביטחוני לא הפחיד אותי, כנוצרי מאמין הכי חשוב מבחינתי כי זו הארץ של ישו", הוא אומר על החוויה הראשונה שלו מחוץ לארצו
חוליו סזאר בפעולה (צילום חגאג רחאל)
חוליו סזאר (צילום חגאג רחאל)

"אני מרגיש טוב בנצרת עילית, עבורי זו חוויה טובה ומיוחדת, מתייחסים אלי יפה ואני מאוד מרוצה מהחוויה. פעם ראשונה שאני משחק מחוץ לגבולות ברזיל ואני נהנה מכל רגע", אומר חוליו סזאר, הזר הברזילאי של הפועל נצרת עילית, שבשבוע שעבר היה אחראי לשני הניצחונות שהשיגה קבוצתו, לאחר שהכשלה שלו הביאה לשער הניצחון מהנקודה הלבנה נגד ראשון לציון ושער שכבש נגד בני לוד הביא לקבוצתו ניצחון ענק 0-2.

חוליו סזאר בפעולה (צילום חגאג רחאל)
חוליו סזאר בפעולה (צילום חגאג רחאל)

6 הנקודות שהשיגה הקבוצה בשבוע אחד הפיחו חיים במאמצי הפועל נצרת עילית להגיע לפלייאוף העליון. חוליו סזאר, תושב סאו פאולו, שבעברו שיחק 5 עונות בסאו פאולו מהליגה הראשונה בברזיל, שאומנה על ידי פליפה סקולארי הגדול, מאמן נבחרת ברזיל בעבר,  לא נבהל כשהסוכן שלו סיפר לו כי שי לו הצעה מהליגה השנייה בישראל.  "המצב הביטחוני  לא הפחיד אותי, כנוצרי מאמין הכי חשוב מבחינתי כי זו הארץ של ישו. יש לי המון חברים שמשחקים בישראל, הם אמרו לי שאני יכול להגיע לכאן בשקט, ומה שמראים בטלוויזיה בברזיל זה לא באמת מה שקורה. הם אמרו שאין לי מה לדאוג ואני שמח שהגעתי לכאן".

במשחקים רבים נדמה היה שהחלוץ פשוט הולך לאיבוד בהיעדר חלוצים לצדו והפציעה של אייל דנין, מה שהביא לתהייה האם הוא מספר 9 אמיתי. "אני מספר 9 במקור, חלוץ שאוהב לבוא מהאגפים", הוא חותם את הסוגיה. ללא ספק צירופם של החלוצים החדשים, עלי כנאנה, עיזאת חלאיילה וסם אלישע, נועד להוריד ממנו לחץ. המאזן שלו עד כהן מורה על 5 שערי ליגה ובנצרת עילית מאמינים כי יסיים את העונה עם כמות כפולה.

הוא מתגורר בישראל לבדו, הרחק מהמשפחה ומודה כי הוא מתגעגע לאשתו אווניה ולילדה שלו, אווה, שבעוד חודש תחגוג יום הולדת 3. "זה קשה מאוד, אבל אני חייב להקריב בשביל פרנסת המשפחה גם אם אני צריך לשחק בצד השני של העולם", הוא אומר.

על השינוי שחל בקבוצה בשלושת המשחקים האחרונים, אומר חוליו סזאר: "הייתה לנו קבוצה טובה גם בתקופות שלא כל כך הצלחנו. סבלנו מחוסר מזל. לשמחתי המזל לצדנו במשחקים האחרונים, מה גם שהצוות המקצועי עשו שינויים טובים בחלון העברות האחרון ורואים את התוצאות. זו לא הקבוצה של תחילת העונה".

בשבוע האחרון מתגורר אתו בדירה פדרו, זר מברזיל ששיחק בעונה שעברה בקבוצה ויש המייחסים עובדה זאת לשיפור ביכולתו של סזאר. "זה טוב בשבילי, יש לי עם מי לדבר ואני לא מרגיש בודד", הוא אומר, "הלוואי ופדרו היה נשאר כאן עד סוף העונה". אלא שפדרו יעזוב במוצאי שבת הבא וחוליו סזאר שקל לפנות למנכ"ל, גיל ברעם, ולבקש ממנו להשאיר אותו עד סיום העונה.

-חוליו, מה קורה אתך בעונה הבאה?

"להפועל נצרת עילית יש אופציה לעונה נוספת. כמו כל שחקן, גם אני שואף להתקדם ולשחק בליגת העל, אבל אם זה לא יקרה לא תהיה לי בעיה להמשיך בהפועל נצרת עילית. יש כאן אנשים טובים וחמים שעוזרים לי, יש לנו מאמן מצוין שאני מבין שהוא ממשיך עונה נוספת, כך שלא תהיה לי בעיה להמשיך כאן".

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות