fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום: מנחם אריאב יקבל את הכבוד המגיע לו

כמו שהבטיח, ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט, הוא העביר במועצת העיר את ההחלטה להעניק אזרחות כבוד לראש העיר המיתולוגי לשעבר. הטקס יתקיים כבר בשבוע הקרוב בשל בריאותו הרופפת
מנחם אריאב
הביא אותו לקריית נצרת. מנחם אריאב ז"ל (צילום: עצמי)

רונן פלוט בחר להתחיל את כהונתו במעשה סמלי שיש בו כדי להעניק כבוד לאיש שתרם רבות למען נצרת עילית, אבל מאז פרישתו נשכח מן התודעה הציבורית ולא זכה לכבוד שהגיע לו. מנחם אריאב שכיהן במשך 32 שנים בתפקיד ראש העיר ומאז פרישתו שווה בבית אבות בטבעון. בריאותו התרופפה והוא מתקשה לתפקד, אבל  בני משפחתו עוטפים אותו בחום ובאהבה אין סוף.

מצבו של מנחם אריאב נגע ללבו של רונן פלוט ורגע לפני שהכריז על התמודדותו, הגיע לאריאב לקבל ממנו את ברכת הדרך.  הוא החליט  לתקן את העוול ולהעניק לו את מלוא הכבוד באירוע מיוחד וחגיגי.  "הדבר היה צריך להיעשות מזמן, מנחם אריאב תרם רבות לנצרת עילית, יש לאיש הזה  זכויות רבות ומניות בהקמת העיר ובצמיחתה, אין ראוי יותר ממנו לתואר יקיר העיר", אמר. אגב, אותם חברי מועצה שהתנגדו למהלך בתקופת שמעון גפסו, מסיבות לא מובנות ולא ענייניות, אישרו הפעם את המהלך. מה נשתנה?

מנחם אריאב
מנחם אריאב (צילום: עצמי)

פלוט הודיע על רצונו להעניק אזרחות כבוד לאריאב, במהלך נאום הניצחון שנשא בליל הבחירות בפני פעילים ותושבים. ביום רביעי שעבר בישיבת המועצה הראשונה שלו הוא הביא את ההצעה לאישור חברי המליאה.

טקס הענקת אות יקיר העיר למנחם אריאל נקבע להיום (שישי) ומאורגן על ידי דוברות העירייה. בשל מצבו הבריאותי של אריאב, הטקס יתקיים באולם האירועים של בית האבות "דור – דיור מוגן", בו  הוא שוהה בקרית טבעון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות