fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל שיווק של שלב נוסף בפרויקט עפולה הירוקה

ניתן להתרשם מאיכות הבניה ומהדירות, בדירה לדוגמה שנפתחה בפרויקט "דונה בעפולה הירוקה"
דונה בעפולה. הדמייה רן צרפתי.
דונה בעפולה. הדמייה רן צרפתי.

חברת הבניה דונה הבונה ומשווקת את פרויקט "דונה בעפולה הירוקה", יוצאת בימים אלה לשיווק של שלב נוסף בפרויקט המצליח. החברה מציעה למכירה כ220 יחידות דיור צמודי קרקע במבני גן-גג  ו- 46 יחידות דיור בבניה רוויה – 2 בניינים בני 6 קומות. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 4 ,5, דירות גן-גג, וכן דופלקסים ופנטהאוזים.

דונה בעפולה. הדמייה רן צרפתי.
דונה בעפולה. הדמייה רן צרפתי.

כבר בימים הראשונים, מאז תחילת שיווק השלב החדש, נרשמה בו התעניינות רבה ועלייה בביקושים. הפרויקט, שיכלול 266 יחידות דיור בסך הכל, עתיד להתחיל להתאכלס בעוד כשנה.

במקביל, פתחה החברה דירה לדוגמה במטרה להמחיש את חוויית המגורים, תוך התרשמות מאיכויות הדירות והבנייה. הדירה לדוגמא עוצבה ע"י מעצבת הפנים המובילה תמר דיקמן, בסגנון רומנטי באווירה מודרנית.

מהחברה נמסר כי מחירה (למשרתי מילואים) של דירת גג 4 חדרים, עם כניסה פרטית במבנה צמוד קרקע, בשטח של 100 מ"ר + 10.5 מ"ר מרפסת נאמד בהחל מ-949 אלף שקל.

לדברי אוהד סבן, סמנכ"ל בחברת דונה: "אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה ולכן אני מאמין כי אין תחליף לדירה לדוגמה, מבחינת אמצעי ההמחשה לרוכשים הפוטנציאליים. כל מי שמגיע אלינו, מתרשם מהפרויקט הייחודי היוצר שכונה שלמה של צמודי קרקע בעלת צביון כפרי שאין דומה לו בעפולה או סביבתה. הדירה לדוגמה מציגה לרוכשים, בין היתר, את המפרט הטכני וממחישה חוויית מגורים אמיתית בדירה מעוצבת עם כניסה פרטית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות