fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל מבצע טוטאלוס

עיריית נצרת עילית פינתה בשבוע אחד 15 כלי רכב ישנים שבמשך שנים תפסו שטחי חניה ברחובות העיר והפכו למטרד. הרכבים נלקחו לגריסה ובעליהם חויבו לשלם לעירייה את עלויות הפינוי
מפנים גרוטאות (צילום עצמי)
מפנים גרוטאות (צילום עצמי)

גרוטאות בעומדים כאבן שאי לה הופכין בשטחי חניה ציבוריים הן תופעה שקיימה בכל עיר ויישוב, אולם בנצרת עילית היקף התופעה מצריך בדק בית וככל הנראה נובע מהעלמת עין ממושכת של העירייה ובמשך שנים אי אכיפת החוק המחייב את בעל רכב שאינו בשימוש לפנותו למתחם הגרוטאות.

אלא שבעיריית נצרת עילית העדיפו כאמור לא להתעמת עם בעלי המכוניות והן הפכו עם הזמן לחלק מן הנוף המטריד בעיקר את התושבים ששטחי החניה המועטים העומדים לרשותם נלקחו לטובת רכבים שאינם בשימוש.

מפנים גרוטאות (צילום עצמי)
מפנים גרוטאות (צילום עצמי)

במסגרת המדיניות החדשה ניתנה למערך הפיקוח העירוני הנחיה חד משמעית לפנות את כל הגרוטאות מרחבי העיר ולהעמיס את הוצאות הפינוי על בעל הרכב. פלוט הסביר כי בכוונתו לשים סוף לתופעה שמהווה מטרד של ממש עבור התושבים.

הממונה על תחום הפיקוח אילן מונטי'צלו אמר כי טרם ביצוע פינוי הגרוטאות, נמסרה לבעליהן התראה וזמן סביר לבצע את הפינוי בעצמם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות