fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלום של אושרי ביטאו בן ה- 10 התגשם

אושרי ניגן שלושה קטעים קלאסיים וזאת לאחר ארבעה חודשי לימוד נגינה בלבד, שם נסללה הדרך למופע בתל אביב וגם לתרומות רבות מצד בעלי פסנתרים וכיתות אמן מכל רחבי הארץ.
אושרי ביטאו מנגן (צילום עצמי)
אושרי ביטאו מנגן (צילום עצמי)

זהו סיפור המופלא של הילד אושרי ביטאו, שמנגן בוירטואוזיות יצירות של גדולי המלחינים, נחשף בקונצרט סיום שנת הלימודים בקונסרבטוריון העירוני שבהיכל גרין. אושרי ניגן שלושה קטעים קלאסיים וזאת לאחר ארבעה חודשי לימוד נגינה בלבד, שם נסללה הדרך למופע בתל אביב וגם לתרומות רבות מצד בעלי פסנתרים וכיתות אמן מכל רחבי הארץ.

אושרי ביטאו מנגן (צילום עצמי)
אושרי ביטאו מנגן (צילום עצמי)

גם תכנית "פותחים עתיד" באמצעות נציגותיה חן שליפר ומלכה הולץ עטפה את אושרי בתמיכה וליווי אישי. בסיוע אגף הרווחה בעירייה, אושרה מלגת לימודים בקונסרבטוריון העירוני. "קיבלנו עזרה מכל הכיוונים האפשריים", אמרה יעל ביטאו אמו של אושרי

אושרי לומד פסנתר בשיעורים פרטניים אצלי המורה אינה קרבץ, במסגרת הקונסרבטוריון. "אני נהנה מאוד בשיעורים, עד שהכרתי את הפסנתר רציתי להיות כדורסלן, אבל עכשיו אני רוצה להיות רק פסנתרן, אני חולם על הופעות באולמות גדולים ובשעות הפנאי אני נכנס ליוטיוב, מקשיב למוצרט באך והיידן ומנסה לנגן את היצירות שלהם".

ביום שלישי השבוע זה קרה. בעקבות החשיפה והוא הוזמן להופיע בפתיחת פסטיבל הסרטים הבינלאומי בתל אביב . ראש עיריית תל אביב רון חולדאי חיבק אותו ומסר דרישת שלום חמה לנצרת עילית ולחברו רונן פלוט. מלכת התרבות הישראלית, גילה אלמגור, עמדה על הבמה והקדישה חלק ניכר מנאומה לילד הפלא מנצרת עילית.   "אנחנו נעזור לך להגשים את החלומות", אמרה לאושרי" חלומות מתגשמים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות