fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלום: להיות ראש הממשלה

יהלי רענן, תלמידת בית הספר נופים במגדל העמק, פגשה השבוע אישית , את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהתארח השבוע במגדל העמק * "התרגשתי מאוד, הוא היה נחמד, דיבר איתי, זה היה חלום שהתגשם", מספרת יהלי.
יהלי רענן עם ראש הממשלה (צילום דוברות העירייה)
יהלי רענן עם ראש הממשלה (צילום דוברות העירייה)

יהלי רענן, ילדה בת 7, תלמידת כיתה בבית הספר נופים, הגשימה חלום: לפגוש את ראש הממשלה, בנימין נתניהו. זה קרה בשני האחרון, כשנתניהו הגיע למגדל העמק לחתום על הסכם הגג.

יהלי רענן עם ראש הממשלה (צילום דוברות העירייה)
יהלי רענן עם ראש הממשלה (צילום דוברות העירייה)

האימא דניאלה רענן: "מגיל 4 יהלי אומרת שהחלום שלה הוא להיות ראש הממשלה. זה לא שגרתי שילד רוצה להיות ראש ממשלה, אפילו הגננת בגן אמרה לה שהיא גננת כבר 40 שנה ומעולם לא שמעה על ילדה שרוצה להיות ראש ממשלה".

כשנודע למשפחה שנתניהו מגיע למגדל העמק, מיהרו לשגר מכתב לעירייה עם בקשה לא שגרתית, לפגוש את ראש הממשלה. בעירייה נענו מיד לבקשה והזמינו את יהלי רענן לאירוע השבוע. "בסיום הטקס נפגשתי עם ראש הממשלה, התרגשתי מאוד, הוא היה נחמד, דיבר איתי, זה היה חלום שהתגשם", מספרת יהלי.

משפחת רענן היא במקור מנתניה, הם מתגוררים כבר 4 שנים במגדל העמק, לכאן הגיעו  בעקבות האחות של דניאלה, יפעת ברנס. "כל פעם שהגעתי למגדל העמק ראיתי ירוק, ראיתי שקט, ראיתי איכות חיים, זה קסם לי ולבעלי, החלטנו לעשות שינוי בחיים ועברנו להתגורר כאן",  היא מספרת.

דניאלה ובעלה אור מתפרנסים מתיווך והם הבעלים של משרד אורי נכסים במגדל העמק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות