fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלה בנייתו של מרכז הסרטן לצפון במרכז רפואי העמק

בדיוק שנה לאחר הנחת אבן הפינה להקמת מרכז הסרטן ע"ש שולמית כצמן ז"ל במרכז רפואי העמק של כללית, פועלים בימים אלה במרץ טרקטורים ומשאיות בשטח לצורך הקמת הבניין, שיעשה שינוי דרמטי בחייהם של אלפי תושבי הצפון שחולים בסרטן
המרכז החדש שיוקם (צילום דוברות העמק)
המרכז החדש שיוקם (צילום דוברות העמק)

מרכז הסרטן "בית שולמית" צפוי להיפתח בתוך כשלוש שנים והוא בבחינת בשורה לצפון – יהיו בו שירותים רפואיים מתקדמים שאינם קיימים כיום באזורנו – מכון הקרנות ומחלקת אשפוז המטו-אונקולוגית לטיפול בחולים עם מחלות ממאירות. ביחד עם מרכז הסרטן יפעלו כל שירותי ההדמייה התומכים המתקדמים ביותר ובהם מכשיר לסריקה מתקדמת מאד של הגידולים PET CT  וכן MRI  פרימיום המשמש גם למחקר מתקדם של מחלת הסרטן.

המרכז החדש שיוקם (צילום דוברות העמק)
המרכז החדש שיוקם (צילום דוברות העמק)

מרכז הסרטן יפתח הודות לתרומתו של איש העסקים חיים כצמן בעלים של ג=E6ית גלוב שרעייתו שולמית ז"ל נפטרה מסרטן והוא בחר להנציח את זכרה בהקמת מרכז הסרטן במרכז רפואי העמק של כללית.

בשנה האחרונה הורגש פיתוח מואץ מאד במרכז רפואי העמק עם הקמת בנין מרפאות חדש שפועל בנוסף לבניין המרפאות הקיים, במטרה לתת מענה לצרכי הבריאות של האוכלוסייה המטופלת בעמק הנאמדת בלמעלה מחצי מיליון נפש. בבניין המרפאות החדש יפעלו המרכז לאבחון וטיפול בסרטן העור, היחידה לכירורגיה פלסטית ומרפאת העור, וכן מרפאת העיניים הגדולה בצפון שבה קיימים כל תחומי רפואת העיניים.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות