fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"החזרת תכנית שיקום שכונות עושה צדק חברתי"

מגדל העמק נכללה בפרויקט 'שיקום שכונות חוזר' שיבוצע על ידי החברה המשכנת 'עמיגור' בבניינים שונים בשכונה המערבית
חיוכים בשיקום שכונות (צילום עצמי)
חיוכים בשיקום שכונות (צילום עצמי)

לאחר שבשנים האחרונות ביטלה ממשלת ישראל את תקציבי שיקום שכונות שגרמה להזנה בתשתיות הבניינים בשכונות הוותיקות, החליטו שר הבינוי והשיכון יואב גלנט וסגנו ז'קי לוי, לחדש את התוכנית ולאפשר לעשרות שכונות בערי הגליל והנגב להיכלל בפרויקט "שיקום שכונות" וביניהן מגדל העמק בתקציב של 280 מיליון לכ-30 ערים, בממוצע 10 מיליון לכל עיר.

את הפרויקט במגדל העמק תנהל החברה המשכנת "עמיגור" בשיתוף פעולה עם הרשות ונציגי שיקום שכונות והוא יתבצע ככל הנראה בבניינים בשכונה המערבית בעיר, בתחילה בבניינים של 'רוב שוכרים' ברחובות 'תש"יג', 'הראשונים' ו'קדש', שיעברו שיפוץ של חזיתות המבנים ושטחי הציבור.

חיוכים בשיקום שכונות (צילום עצמי)
חיוכים בשיקום שכונות (צילום עצמי)

התכנית הושקה בטקס בו נכחו שר הבינוי והשיכון, סגנו, וראשי רשויות וביניהן אלי ברדה אשר הודה להם על רגישותם החברתית וחידוש התכנית והכללת מגדל העמק בפרויקט שאמור לצאת לדרך בחודשים הקרובים.

ברדה: "חידוש פרויקט שיקום שכונות הוא לא רק צורך פיזי לשדרג בניינים ולקדם התחדשות עירונית בשכונות ותיקות אלא הוא גם הזדמנות לבנות קהילה חזקה בפרויקט של צדק חברתי במיוחד לנוכח התפתחות העיר, קליטת תושבים חדשים ותנופת בנייה חדשה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות