fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החוקר התקשר להורים ובישר: ״הטלפון של בנכם מחכה בתחנת המשטרה״

לאחר חקירה אינטנסיבית ומקצועית הצליחו החוקרים להתחקות אחר הגנב של הטלפון - תושב נצרת צעיר כבן 18. החשוד עוכב לתחנת משטרת נצרת עלית ובחיפוש על גופו אותר גם הטלפון הנייד. הצעיר נחקר באזהרה ושוחרר בתנאים מגבילים.
השוטרים משיבים את האבדה (צילום דוברות המשטרה)
השוטרים משיבים את האבדה (צילום דוברות המשטרה)

בתחילת החודש ישב ילד כבן 10 על ספסל בגן שעשועים בנצרת עילית יחד עם חברו. במהלך השיחה ביניהם הגיע חשוד כבן 18  שאל את הקטין  מה השעה, הקטין שלף את הטלפון הנייד שלו כדי לענות ל ועוד לפני שהצליח להביט על מסך הטלפון החשוד חטף מידיו את הנייד ונמלט.

השוטרים משיבים את האבדה (צילום דוברות המשטרה)
השוטרים משיבים את האבדה (צילום דוברות המשטרה)

הקטין הגיע מאוכזב מאד עם אביו לתחנת המשטרה והגיש תלונה תוך שהוא מציג לשוטרים את האריזה של הטלפון החדש שנגנב.  עם קבלת התלונה ניידות ושוטרים ממשטרת נצרת עילית החלו בסריקות ובמקביל נפתחה חקירה שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים משוכללים שמצויים בשימוש משטרת ישראל.

לאחר חקירה אינטנסיבית ומקצועית  הצליחו החוקרים להתחקות אחר הגנב של הטלפון – תושב נצרת צעיר כבן 18. החשוד עוכב לתחנת משטרת נצרת עלית ובחיפוש על גופו אותר גם הטלפון הנייד.  הצעיר נחקר באזהרה  ושוחרר בתנאים מגבילים.

חוקר מצוות החקירה התקשר  להוריו של הקטין בן ה-10 ובישר להם שהטלפון נמצא. הילד ואמו הגיעו לתחנת נצרת עלית והילד שהיה כול כך  מאושר לראות את הטלפון שלו שלם ותקין הודה לשוטרים.

ראש משרד החקירות במשטרת נצרת עילית רפ״ק רימון ווהבי: "גניבת מכשיר סלולרי מאדם, פוגעת בפרטיותו ובביטחונו .משטרת ישראל פועלת רבות על מנת להגן על הציבור מפני עבירות הפוגעות בו, ובכדי לאתר את החשודים במעשה על מנת להביאם לדין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות