fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החברות הקרובות נרתמו למען לוטם

לוטם סיבוני הייתה ילדה בריאה, חכמה, מוצלחת, טובת לב, מלאת חברים, מלאה בחיים, באפריל 2015, השתנו חייה של לוטם ומשפחתה. לוטם קיבלה בבית הספר את חיסון הפפילומה, לאחר כשמונה שעות ליבה הפסיק לפעום ולא הגיע חמצן למוחה. כעבור כמה חודשים שהייתה מורדמת ומונשמת, הועברה לבית לווינשטיין. לאחר כשמונה חודשים בבית לווינשטיין, לוטם פונתה לביתה מכיוון שטענו שאין לה סיכוי להשתקם.
לוטם סיבוני (צילום עצמי)
לוטם סיבוני (צילום עצמי)

החברות של לוטם סיבוני, נערה בת 15 מהיישוב אחוזת ברק הסמוך לעפולה, בת נצרת עילית במקור, נרתמו לסייע לה ולמשפחה.

 לוטם סיבוני (צילום עצמי)
לוטם סיבוני (צילום סטודיו סלפי)

לוטם סיבוני הייתה ילדה בריאה, חכמה, מוצלחת, טובת לב, מלאת חברים, מלאה בחיים, באפריל 2015, השתנו חייה של לוטם ומשפחתה. לוטם קיבלה בבית הספר את חיסון הפפילומה, לאחר כשמונה שעות ליבה הפסיק לפעום ולא הגיע חמצן למוחה.
כעבור כמה חודשים שהייתה מורדמת ומונשמת, הועברה לבית לווינשטיין. לאחר כשמונה חודשים בבית לווינשטיין, לוטם פונתה לביתה מכיוון שטענו שאין לה סיכוי להשתקם.
לוטם נמצאת כיום במצב סיעודי מלא, היא מוגדרת כ100% נכות. מצבה הקיים של לוטם דורש לא מעט כסף: טיפולים, אוכל מיוחד, חיתולים, תרופות, הסעות מיוחדות עבורה ועוד. המדינה לא תומכת כלכלית למעט תקציב מינימלי מאוד שמכסה בקושי 30% מההוצאות.
כאמור, החברות הטובות נרתמו לסייע ואומרות: "כל טיפול שלוטם עוברת משפר המון את המצב שלה- בין אם הזזה הכי קטנה של היד או חיוך קטן. כל טיפול עולה המון כסף. ולכן, התגייסנו שמונה בנות לפרויקט למען גיוס כספים ומודעות למקרה של לוטם. השבוע כבר נתחיל את הפרויקט שלנו. בשבוע הזה אנחנו מתרימות בישובים באזור שבו אנחנו גרות, מוכרות נרות, מוכרות סופגניות, הכנו פליירים להעלאת המודעות ואנחנו עוברות בין כל השכבות בבית הספר, עומדות בהפסקות ומחכות לתלמידים שיתרימו והכל בשביל לוטם שלנו".
"כל עזרה כלכלית תעזור על מנת להחזיר ללוטם וקרוביה את החיים בחזרה", מסכמות החברות. לתרומות: בנק הפועלים סניף 532, מספר חשבון 478843 ע"ש קו לחיים עבור לוטם סיבוני

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות