fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הוא פירק לי את הברך"

דווקא כשנדמה היה שמוטי אוחיון עלה על הגל בקריירה שלו, הוא נפצע קשה, יעבור ניתוח לשחזור הרצועות ולמעשה סיים את העונה
מוטי אוחיון
מוטי אוחיון (צילום: קרן אקריש)

לאחר שסומן ככוכב גדול וכמי שיגיע רחוק, ומשום שעדיין לא עשה את הפריצה הגדולה בקריירה שלו והמשיך לדשדש בליגות הנמוכות, החליט הכדורגלן הבית שאני, מוטי אוחיון, לעשות שינוי משמעותי ועזב את החממה המוכרת של אזור הצפון לטובת הכח רמת גן מהמחוז הדרומי של ליגה א', קבוצה עם עבר מפואר ועם עתיד לא ברור.
אוחיון הבין שכדי להחזיר את הקריירה שלו למסלול הוא חייב לעבור ולעשות את השינוי, הרבה בגלל התדמית שנדבקה בו של שחקן שיכול להצליח רק ליד הבית, לאחר שבצעירותו לא השתלב בראשון לציון שבנתה עליו ולא מסיבות מקצועיות.

מוטי אוחיון
מוטי אוחיון. (צילום: חגאג רחאל)

אוחיון עבר לאזור המרכז, הפתיחה בהכח לא הייתה משהו ובששת המשחקים הראשונים לא כבש, עד שהגיע השער הראשון שפתח את הדרך ל- 7 שערים ב- 10 משחקים. כשסוף סוף היה נדמה שאוחיון עלה על דרך המלך, הגיע המשחק מול בית"ר כפר סבא, הוא ספג מכה קשה בברך, עבר צילום MRI, שהראה על הסיוט הגדול של כל שחקן כדורגל: פגיעה ברצועות הברך.
"עליתי רק במחצית השנייה כי סבלתי מפציעה, במשך 5 הדקות הראשונות המגן שלהם פגע בי 4 פעמים, בתיקול האחרון הוא פירק לי את הברך. זו הייתה פגיעה מכוונת, הוא אולי לא רצה שתהיה כל כך חמורה, אבל בוודאות הוא לא רצה אותי על המגרש, אולי פחד ממני. הוא התקשר להתנצל, ביקר אותי בבית החולים, איחל לי החלמה מהירה, אבל מה זה שווה?".
"בכלל לא נעים, אבל זה חלק מהכדורגל. אשאף לצאת מחוזק מהפציעה הזו", אומר אוחיון, שיאלץ לעבור ניתוח לשחזור הרצועות, שידרוש ממנו היעדרות של כ- 8 חודשים מהמגרשים, מה שאומר שהוא סיים את העונה הנוכחית. "מאכזב להיפצע כל כך קשה דווקא כשהייתי בקו עלייה, כשהרגשתי טוב והבקעתי, אבל כמו שאמרתי, אני מקבל באהבה את רוע הגזרה ומתכונן לעבוד קשה בשיקום שאחרי הניתוח, במטרה לחזור שחן טוב יותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות