fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההחלטה הראשונה של פלוט: אזרחות כבוד לראש העיר לשעבר

ראש העיר הנבחר של נצרת עילית רונן פלוט לא מתכוון לבזבז זמן על חגיגות אבל על חגיגה אחת הוא לא מתכוון לוותר: תיקון עוול היסטורי והענקת אזרחות כבוד לראש העיר לשעבר מנחם אריאב
מנחם אריאב
הביא אותו לקריית נצרת. מנחם אריאב ז"ל (צילום: עצמי)

רונן פלוט בחר להתחיל את כהונתו במעשה סמלי שיש בו כדי להעניק כבוד לאיש שתרם רבות למען נצרת עילית אבל מאז פרישתו נשכח מן התודעה הציבורית ולא זכה לכבוד שבהחלט מגיע לו. מנחם אריאב שכיהן במשך 32 שנים בתפקיד ראש העיר מתגורר מאז פרישתו בבית אבות. הוא סובל מבעיות בריאותיות ומתקשה לתפקד. בני משפחתו עוטפים אותו בחום ובאהבה גדולה אולם מעטים מקרב הפוליטיקאים הגיעו לבקרו בשנים האחרונות ולשאול לשלומו.

 

מצבו של מנח

מנחם אריאב
מנחם אריאב (צילום: עצמי)

ם אריאב נגע ללבו של רונן פלוט. ראש העיר הנבחר החליט לתקן את העוול שנגרם לאיש ולהעניק לו את מלוא הכבוד שמגיע. "הדבר היה צריך להיעשות מזמן "הסביר פלוט, "מנחם אריאב תרם רבות לנצרת עילית, יש לו זכויות רבות ומניות בהקמת העיר ובצמיחתה, אין ראוי יותר ממנו לתואר אזרח כבוד וחשוב שהדבר יעשה במהירות מפני האיש כבר לא צעיר ולא בקו הבריאות"

פלוט הודיע על רצונו להעניק אזרחות כבוד לאריאב במהלך נאום הניצחון שנשא בליל הבחירות בפני פעילים ותושבים."פלוט מתחיל את הכהונה שלו ברגל ימין, הוא עושה את המעשה האנושי הנכון ומגלה אצילות נפש", אמרו מקרוביו.

ראש העיר הנבחר ציין כי הענקת התואר תעשה בתיאום מלא עם מועצת העיר, באישור חברי המועצה   ובהתאם לנהלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות