fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הדרך של איתן טייב תהיה סלולה חזרה לז'קי לוי, אין אפשרות אחרת"

אומרים בסביבתו של מאמן הפועל בית שאן לשעבר, שעזב את הקבוצה * "מי שקרוב למערכת יודע שהוא הקים קבוצה מאפס, שחקנים באו רק בשבילו, אבל אי אפשר להחזיק קבוצה בלי כסף", אומרים בסביבתו * "יש לו עוד המון לתרום, כרגע הוא צריך רק לנוח ולטעון מצברים"
איתן טייב
גאה בילד. איתן טייב במגרשים (צילום: חג'אג רחאל)

"נוצר מומנטום מתאים לעזיבתו את הקבוצה. הוא לא רצה להצטייר כמי שנוטש ספינה טובעת, החברים החדשים עשו לו רק טוב", מסבירים מקורבי המאמן איתן טיב, את החלטתו לעזוב את הפועל בית שאן, עם כניסת קבוצת הניהול החדשה. "באו אנשים חדשים שהוא לא מכיר, אמרו שיעבוד תחת עדי קריספין כמנהל מקצועי. מי זה בכלל עדי קריספין שיהיה מעליו? מה הוא בכלל עשה בכדורגל הישראלי בכלל ובהפועל בית שאן בפרט, שיהיה מעל איתן?", תוהה אחד ממקורביו.

איתן טייב
איתן טייב (צילום: חג'אג רחאל)

איתן טייב זיהה חלון הזדמנויות עם המהפך שעברה הפועל בית שאן. הוא מבין שהקבוצה שלו חלשה ולא רוצה שכתם הירידה, אם תהיה כזו, ידבק בו. "מי שקרוב למערכת יודע שהוא הקים קבוצה מאפס, שחקנים באו רק בשבילו, אבל אי אפשר להחזיק קבוצה בלי כסף, כי זו הפרנסה של השחקנים וכמה אפשר למרוח אותם עם סיפורים? יש להם קניות במכולת, משכנתא וגן ילדים לשלם, הם צריכים לקבל כסף לא לשמוע סיפורים",  אומרים מקורביו.

איתן טייב, כאיש שהמקום יקר ללבו, יכול היה לדרוש את החוזה שלו עד סיום העונה, אבל מתוך דאגה למצבו הקשה של המועדון הסתפק בשתיים וחצי משכורות. "אם לא היה אכפת לו מהפועל בית שאן הוא היה יושב בבית ודורש את החוזה שלו עד סיום העונה", אומרים בסביבתו.

טייב נפגע עד עמקי נשמתו מהמהלכים שנעשו מאחורי גבו, שהביאו בסופו של דבר לכך שלא יהיה בקבוצה. "כאיש של ז'קי לוי הוא הלך נגד הזרם ועבר לקבוצה שמזוהה היום עם בן שטרית. גם מבית הוא ספג ביקורת על ההחלטה שלו", אומר אחד ממקורביו ומוסיף: "כעת הדרך שלו תהיה סלולה חזרה לז'קי לוי, אין אפשרות אחרת". טייב הקפיד לומר לאורך כל הדרך כי אינו מתעסק בפוליטיקה אלא בכדורגל בלבד. "הפועל בית שאן היא מעל לפוליטיקה", נהג לומר.

עם סיום דרכו בהפועל בית שאן, הופיעו בתקשורת ציטוטים לפיהם החליט לפרוש מאימון. בסביבתו דוחים את הדברים וטוענים כי נאמרו בסערת רגשות ולהט העניינים. "איתן טייב לא שכח כדורגל ויש לו עוד המון לתרום לכדורגל בית שאן ובאזור. כרגע הוא צריך רק לנוח ולטעון מצברים", אומרים בסביבתו.

איתן טייב סירב להגיב על הדברים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות