fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הגיע הזמן שנהיה במרכז"

מ"מ ראש עיריית נצרת עילית, נתנאל טויטו, השתתף בוועידת הגליל בעכו. טויטו הציג את הצורך בהקצאת משאבים ממשלתיים מיוחדים ליישובי הגליל ונצרת עילית בתוכם
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)

מ"מ ראש עיריית נצרת עילית, נתנאל טויטו, ייצג את האינטרסים והצרכים של נצרת עילית בפני באי ועידת הגליל ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריה דרעי.

טויטו נפגש עם נציגי הממשלה, חברי כנסת, ראשי רשויות ואישי ציבור רבים שהשתתפו בוועידה . הוא חידד את המסר בדבר הצורך הקיומי להשקיע בגליל והאינטרס של המדינה להגדיל את תקציבי הסייע ליישובים בפריפריה. "סדר העדיפויות חייב להשתנות "אמר טויטו "ראש הממשלה עושה את הצעדים הנכונים וביחד עם השר לפיתוח הנגב והגליל אריה דרעי נראה אור בקצה המנהרה אבל העשייה המשמעותית עוד לפנינו", אמר.

 

נתנאל טויטו
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)

טויטו העלה נושאים שונים לטיפולה של הממשלה ובהם: ביצוע סלילת כביש 6500 שיחבר את נצרת עילית צפונה (עוקף כפר כנא) , פרויקט הרכבת הקלה מנצרת עילית לחיפה, הפשרת קרקעות בפרויקטי בנייה מיוחדים עבור בני העיר, השקעה בתשתיות עירוניות והכרה בצורך בטיפול נקודתי לנצרת עילית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות