fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאכול בנצרת עילית, להרגיש בחו"ל

סניף גרג בנצרת עילית נרכש לפני כחודשיים על ידי הנהלה חדשה. הסניף הממוקם בקומת הקרקע בקניון מבנה בנצרת עילית, עבר שיפוץ גדול ומתיחת פנים עיצובית וחודש מן היסוד.

האווירה החדשה במקום לצד הכלים החדשים, הטאבון החדש הממוקם בכניסה לבית הקפה מעניקים חוויית בילוי אירופאית עם נגיעה מזרחית-ישראלית אותנטית, המזכירה ללקוחות את הטעמים מבית סבתא וסבא.

IMG_9231 IMG_9243התפריט של גרג נצרת עילית שודרג ובין שלל המנות המוכרות והטובות של רשת גרג, תוכלו למצוא בגרג נצרת עילית מטעמים מיוחדים מן הטאבון כגון מוחמ'ר, לחמה בעג'ין, אנטיפסטי, לחמים טריים, מאפים, פיתה זעתר ופיתה גבינה.

ארוחות הבוקר המפנקות של גרג העשירות  והבריאות לצד הכריכים המעולים והטריים, הסלטים המצויינים ותפריט איטלקי משובח הם רק חלק מחווית הבילוי הקולינרית שמציעה גרג נצרת עילית.

ההנהלה החדשה של גרג נצרת עילית החליטה להיכנס חזק לנישת האירועים. בית הקפה מכיל עד 130 איש ומעניק אווירה מיוחדת וקסומה לכל סוגי האירועים בהזמנה מראש.

בעלי הבית של גרג נצרת עילית בנו תפריט "פרימיום" ייחודי המוצע אך ורק לחוגגי האירועים ומותאם אישית לסוג האירוע – מנות גורמה, ומנות ישראליות-מזרחיות אותנטיות. והמחיר?, תשאלו את בעל הבית של גרג נצרת עילית.

IMG_9234 IMG_9227 IMG_9233

בשישי האחרון התקיים האירוע הראשון בנוסח ערב יווני. מן המטבח יצאו שלל מטעמים וניחוח יווני לצידו של האוזו המנצח וכמובן ברקע התנגנה מוזיקה יוונית. 130 האורחים שנכחו במקום, בעלי עסקים מקומיים ואוהבי הז'אנר היווני העידו על חוויה קולינרית ואירוע ברמה שלא הכירו.

עם תחילתה של עונת החורף, הבאה עלינו לטובה, מציעים בגרג נצרת עילית מבחר של יינות מפנקים לצד ארוחות הצהריים והערב לצד המטבח האיטלקי. בנוסף, תפריט מרקים עשיר המבטיח חורף חם ומפנק במקום. לצד כל אלה אי אפשר בלי להזכיר את הקינוחים המעולים של גרג נצרת עילית ,למעלה מ-10 סוגי קינוחים ימתיקו לכם את היום.

בימים אלו מכינים בגרג נצרת עילית את סגירת החורף ומיד בתום התקנתה תתאפשר פתיחת הסניף בימים שישי בערב ושבת גם כאשר הקניון סגור. כיאה לכל סניפי רשת גרג גם בגרג נצרת עילית ניתן להצטרף למועדון הלקוחות של הרשת המקנה הנחה בסך 10% בכל הזמנה בבית הקפה.

צוות גרג נצרת עילית מזמין אתכם תושבי נצרת עילית והעמקים לחוויה קולינרית מיוחדת במינה, אהלן וסהלן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות