fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הביאו כבוד לעפולה

שלושה חיילים מעפולה קיבלו תעודות הוקרה בטקס מצטייני שר הביטחון בראשות שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ובהשתתפות הרמטכ"ל רב אלוף גבי איזנקוט ובכירים נוספים
תמר בוקרוך (צילום דובר צה"ל)
תמר בוקרוך (צילום דובר צה"ל)

בשבוע שעבר התקיים טקס מצטייני שר הביטחון בראשות שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ובהשתתפות הרמטכ"ל רב אלוף גבי איזנקוט ובכירים נוספים. שלושה מהמצטיינים הם תושבי עפולה.

יניב בוחבוט (צילום דובר צה"ל)
יניב בוחבוט (צילום דובר צה"ל)

רב סמל בכיר יניב בוחבוט, מנהל עבודה מבנה מטוסים בבסיס רמת דוד של חיל האוויר, נשוי ואב לשלושה מהעיר עפולה, זכה בפרס ההצטיינות בשל תרומתו הרבה לצה"ל בשגרה ובחירום, נחישותו לצלוח כל משימה באופן המדויק ביותר ומסירותו לתפקיד. יניב למד במשך שלוש שנים בניית מטוסים ברמת דוד ובמהלך שירותו השלים תואר ראשון בהנדסה. כיום יניב ממונה על תפקוד ומבנה המטוסים מטוס הברק  ומטוס העטלף, ותחת פיקודו משרתים חיילים רבים "התפקיד שלי מורכב ומרתק ודורש ממני להיות הכי מקצועי שאני רק יכול להיות, אך לא פחות חשוב מכך אני רואה בפיתוח חיילי ערך עליון".

עדי מרה (צילום דובר צה"ל)
עדי מרה (צילום דובר צה"ל)

רב נגד עדי מרה, מעפולה משרת כמנהל מטבח בעוצבת הפלדה. עדי עלה בגיל 11 מאתיופיה עם משפחתו והוא אחד משבעה אחים.  כיום הוא נשוי ואב לשלושה ילדים. עדי שירת במשך 11 שנים בגדוד 50 ובשנת 2002 עבר לגדוד גרניט. את פרס מצטיין שר הביטחון קיבל על מסירותו הרבה לתפקידו, ועל כך אומר "זהו כבוד גדול בשבילי לקבל הערכה על כל השנים בהן אני תורם לצבא".

 תמר בוקרוך (צילום דובר צה"ל)
תמר בוקרוך (צילום דובר צה"ל)

רס"ן תמר בוקיה-אדגך, אשר עלתה מאתיופיה וגדלה בעפולה, משרתת בפרקליטות הצבאית כראש תחום ליטיגציה בתביעה הצבאית באזור יהודה ושומרון, נבחרה כאחת מן הקצינים המצטיינים.

תמר הינה עתודאית, בעלת תואר ראשון ושני במשפטים ובעלת תואר ראשון במנהל עסקים.

פרס מצטיינת שר הביטחון הוענק לתמר על מסירותה יוצאת הדופן ותרומתה הרבה לצה"ל בשלל תפקידיה.

במסגרת תפקידה תמר עוסקת בהעמדה לדין של פלסטינים הנאשמים בעבירות ביטחוניות כלפי תושבי ישראל. תמר מספרת: "חשוב לי לשמור על מקצועיות ולעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר בכל נושא שמטופל על ידי. עבורי זו גאווה גדולה לשרת בצה"ל ובתוכו – בפרקליטות הצבאית".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות