fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם איתן וולבלום יחזור בינואר למכבי חיפה?

הקשר המצטיין זוכה למחמאות רבות על היכולת הטובה שהוא מגלה העונה * המנכ"ל גיל ברעם: "אם רק יסכים, אני מחתים אותו לחמש שנים" * המנהל המקצועי רועי כהן: "אין לי ספק שיהיה שחקן הרכב בליגת העל"
איתן וולבלום (צילום חגאג רחאל)
איתן וולבלום במדי נוף הגליל (צילום חגאג רחאל)

קשר הפועל נצרת עילית, איתן וולבלום, לא מצא בתחילת העונה את מקומו בסגל שבנה הצוות המקצועי ההולנדי במכבי חיפה, הקבוצה בה גדל והוא חתם בהפועל נצרת עילית, אליה הגיע בינואר בשנה שעברה מהפועל רמת גן, שם כמעט ולא שיחק.

איתן וולבלום (צילום חגאג רחאל)
איתן וולבלום (צילום חגאג רחאל)

היכולת הגבוהה שמגלה וולבלום בליגה הלאומית לא נעלמה מעיני הסקאוטים של מכבי חיפה, שמגלים בו עניין, ולאור הכישלון המתמשך של הירוקים, היו כאלה שלא פסלו חזרה שלו למכבי חיפה בחלון העברות בינואר הקרוב.

בנצרת עילית אומרים כי מדובר בשחקן מצוין ואדם נדיר, שהשתלב היטב בחדר ההלבשה. המנכ"ל גיל ברעם אומר: "אם איתן רק יסכים, אני מחתים אותו לחמש שנים". לדברי ברעם, "גם אני שמעתי את הדיבורים עליו, לא יודע עד כמה זה רציני".

"איתן וולבלום זה פרוייקט שלקחתי על עצמי, מכיוון שאני מכיר אותו מגיל ילדים במכבי חיפה  וידעתי מה הפוטנציאל שטמון בו. הבאתי אותו בינואר שעבר אחרי שראיתי את האכזבה שלו  וחוסר ההצלחה בהפועל רמת גן, הבטחתי לו שיעשה אצלנו את הפריצה ויהפוך לשחקן מוביל", אומר המנהל המקצועי, רועי כהן.

רועי כהן ממשיך ומפרגן: "ירון עושה איתו עבודה טובה והפך אותו לאחד הקשרים האיכותיים בליגה. הוא דורש ממנו איכויות התקפיות ותנועה לעומק כל הזמן ואכן באספקט הזה הוא עשה התקדמות גדולה".

על העתיד אומר כהן: "אין לי ספק שבשנה הבאה הוא יחזור לליגת העל ויהיה שחקן איכותי במכבי חיפה או בכל קבוצה אחרת בליגת העל ושחקן הרכב. מעבר ליכולות המקצועיות שלו הוא גם אישיות טובה, ככה שיש חבילה שלמה ואיתן וולבלום לדעתי יהפוך בשנים הבאות לשחקן מוביל בכדורגל הישראלי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות