fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האור של אליאור מנצרת עילית

עובדת סוציאלית באגף הרווחה של עיריית נצרת עילית, הגשימה חלום קטן אבל גדול לילד בן 10: להיפגש עם שחקן הכדורגל תובל שפיר ולצפות במשחק של מכבי חיפה
אליאור ושפיר בסמי עופר (צילום עצמי)
אליאור ושפיר בסמי עופר (צילום עצמי)

עו"ס ערד כהן, רכזת תחום מוגבלות בשירותי הרווחה של עיריית נצרת עילית, לא הייתה מוכנה לוותר על ההזדמנות להגשים את החלום של אליאור בן ה- 10, אף על פי שהדבר איננו בתחום תפקידה הרשמי ."פגשנו את אליאור וראינו ילד מקסים, מופנם ועם מבט קצת עצוב. רק לאחר מאמצים רבים הצלחנו לדובב אותו והוא סיפר שהוא אוהד מאוד את קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, אבל מעולם לא ביקר באצטדיון כדורגל", סיפרה.

ערד הקשיבה לדברי הילד ובליבה גמלה ההחלטה לקחת אותו לאצטדיון סמי עופר ולאפשר לו להיפגש עם השחקנים על המגרש. היא יצרה קשר עם עמותת קרן וראייטי שמגשימה חלומות של ילדים ונפלה על אוזניים קשובות. פעילי העמותה דאגו לארגון המפגש המיוחל עד הפרטים הקטנים. בשבוע שעבר נסע אליאור לאצטדיון סמי עופר יחד עם אמו שרית. הם התקבלו לאחד כבוד על ידי מנהלי הקבוצה והוזמנו לחדר האירוח שבאצטדיון. "ישבנו וחיכינו לתחילת המשחק כשלפתע נכנס השחקן תובל שפיר ,שאליאור מעריץ כל כך. אליאור היה מופתע והמילים נעתקו מפיו", מספרת ערד.

אליאור ושפיר בסמי עופר (צילום עצמי)
אליאור ושפיר בסמי עופר (צילום עצמי)

השחקן תובל שפיר לא הסתפק במפגש טקסי עם אליאור, הוא ישב לצידו במשך זמן שוחח עימו והעלה חיוך על שפתיו.  "התרגשתי מאוד, זה היה חלום שהתגשם", סיפר אליאור אולם בכך לא הסתיים החלום. בסיום המפגש תובל אחז בידו של אליאור וביחד הם עלו למגרש ולחצו את ידי השחקנים לקול תשואות הקהל. בהפסקה ציפתה לאליאור הפתעה נוספת, הוא הוזמן אליאור לחדר התקשורת ושם רואיין לאחד מערוצי הספורט.  "זו הייתה חוויה מדהימה", סיכם "חלום שהתגשם במלואו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות