fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ד"ר נאיל אליאס הצטרף למערך רפואת הילדים של הכללית

ד"ר אליאס, מנהל בית החולים הצרפתי בנצרת ומומחה ברפואת ילדים,יעניק שירות רפואי במרפאת בן גוריון בנצרת עילית ובמגדלי נצרת
מנהל בית החולים הצרפתי ד"ר נאיל אליאס
מנהל בית החולים הצרפתי ד"ר נאיל אליאס

ד"ר נאיל אליאס, מנהל בית החולים הצרפתי בנצרת ומומחה ברפואת ילדים, הצטרף לאחרונה למערך צוות רפואת הילדים של 'כללית' מחוז צפון.

ד"ר נאיל אליאס
ד"ר נאיל אליאס

ד"ר אליאס, תושב נצרת עילית, בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים, התמחה בר­­פואת ילדים בבני ציון , במרכז רפואי רמב"ם התמחה במחלות ריאה בילדים, בתחום מחלות ילדים השתלם והתמחה במוסדות מובילים בארץ ובעולם. ד"ר אליאס, מרצה בפקולטה לרפואה בטכניון חיפה, חבר באיגוד רופאי ילדים, באיגוד רופאי ריאות ילדים, באיגוד מחלת ציסטיק פיברוזיס ובאיגוד מנהלי בתי חולים.

לדברי מירב גוט, מנהלת מחוז צפון כללית, "אנו מברכים על הצטרפות של ד"ר אליאס למערך רפואת הילדים של 'כללית'. אנו פועלים כל העת להרחיב את השירותים הרפואיים, לשיפור הזמינות והנגישות לשירות הרפואי לטובת ולרווחת לקוחותינו בצפון, כדי שייהנו משירותים רפואיים איכותיים הניתנים באמצעות מיטב המומחים. אני בטוחה כי המקצועיות, הידע והניסיון הרב והמגוון שהוא צבר יהווה תרומה גדולה לציבור לקוחותינו".

"אני שמח להצטרף למערך ומאמין כי עלינו לתת את השירות הרפואי האיכותי והמתקדם לציבור מטופלינו" אמר ד"ר אליאס, שיעניק שירות רפואי במרפאת בן גוריון בנצרת עילית ובמגדלי נצרת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות