fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דני אסולין ויתר על חברות בהנהלת ההתאחדות לכדורגל לטובת מיכאל ויסמן

אסולין: "קיחלה הוא חבר אמיתי, אנחנו עובדים ביחד כבר עשרות שנים, כל בקשה שאני מבקש ממנו הוא מסייע לי ולמועדון מכל הלב, בכלל לא הייתה לי בעיה לוותר למענו"
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
יו"ר הפועל עפולה דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

יושב ראש הפועל עפולה, דני אסולין, גילה חברות למופת כאשר ויתר מרצונו על מקום בהנהלת ההתאחדות לכדורגל לטובת רכז הכדורגל במרכז הפועל, מיכאל (קיחלה) ויסמן. אסולין היה בין רשימת החברים שהיו צריכים לשמש כחברי הנהלה, מספר חברים פנו אלי שיוותר לטובת ויסמן והוא מיד הסכים לוותר.

דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

כזכור, לפני חמש שנים התאכזב דני אסולין, כשהובטח לו שיהיה חבר הנהלת ההתאחדות, אולם בסופו של דבר התברר לו כי עשו תרגיל מאחורי גבו והוא נבחר לחבר בדעה מייעצת בלבד, חבר שנוכח בישיבות, יכול להביע את דעתו אבל לא להצביע ולהשפיע. הפעם כאמור, מקומו הובטח כחבר הנהלה מלא אולם הוא הסכים לוותר עליו.

דני אסולין: "אלו דברים אישיים ביני ובינו. קיחלה הוא חבר וותיק ואצלי החברות מעל לכל. ברגע שהייתה פנייה אפילו לא חשבתי פעמיים. קיחלה הוא חבר אמיתי, אנחנו עובדים ביחד כבר עשרות שנים, כל בקשה שאני מבקש ממנו הוא מסייע

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות