fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דליה אייל מונתה לסגנית ראש המועצה עמק יזרעאל

דליה אייל: "ש לי הרבה תכניות להמשך; אעסוק בתחומי קהילה ורווחה, חינוך חברתי ויישובים. דלתי תהיה פתוחה להקשבה ולשיח עם התושבים".
דליה אייל ואייל בצר (צילום דוברות המועצה)

השבוע התקיימה ישיבת המליאה ראשונה במסגרתה הושבעו חברי המליאה החדשים המייצגים את יישובי המועצה האזורית עמק יזרעאל.

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, ברך בישיבה ואמר: "תודה לחברי מליאת המועצה המסיימים היום את תפקידם ובהצלחה לחברי המליאה הממשיכים לכהן וכמובן למצטרפים החדשים. מערכת הבחירות מאחורינו, אני ראש המועצה של כולם. אנו מביטים קדימה ולא אחורה כדי להתמודד בצורה המיטבית עם אתגרי השנים הבאות".

במהלך הישיבה, דליה אייל בן מנשה, מי שכיהנה עד כה כמנהלת מחלקת היישובים במועצה, נבחרה פה אחד לתפקיד סגנית ראש המועצה וממלאת מקומו. הסמכויות שהואצלו מראש המועצה לסגניתו הינן בתחום קהילה ורווחה, חינוך בלתי פורמלי ויישובים. דליה גם תכהן כיו"ר ועדת המכרזים המועצתית. אייל בצר ראש המועצה ברך על הבחירה ואמר: "לדליה ניסיון רב במסגרת תפקידה האחרון כמנהלת מחלקת היישובים ובתפקידיה הקודמים קידמה יוזמות רבות. אני מברך אותה על המינוי ובטוח בהצלחתה".

דליה אייל, סגניתו החדשה של ראש המועצה וממלאת מקומו: "התרגשתי מאוד כשמליאת המועצה אישרה את בחירתי לתפקיד סגנית ראש המועצה וממלאת מקומו. אני מודה לאייל בצר ולחברי המליאה על האמון. יש לי הרבה תכניות להמשך; אעסוק בתחומי קהילה ורווחה, חינוך חברתי ויישובים. דלתי תהיה פתוחה להקשבה ולשיח עם התושבים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות