fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דין נפסו: "המטרה של הפועל מגדל העמק היא להגיע לפלייאוף העליון"

"המטרה שלי באופן אישי היא לעשות עונה טובה עם כמה שיותר דקות משחק ולעשות את קפיצת המדרגה לליגה הלאומית"
דין נפסו בפעולה משמאל (צילום חגאג רחאל)
דין נפסו בפעולה משמאל (צילום חגאג רחאל)

המגן הצעיר דין נפסו, בוגר מחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית, עושה העונה את צעדיו הראשונים בהפועל מגדל העמק. "יש כאן חבר'ה טובים, אווירה מצוינת, פשוט כיף לבוא לאימונים, קיבלו אותי הכי יפה בעולם, מקווה שהאווירה הטובה תתבטא גם בתוצאות בליגה", אומר נפסו, תושב כפר כמא, בן 21.

דין נפסו בפעולה משמאל (צילום חגאג רחאל)
דין נפסו בפעולה משמאל (צילום חגאג רחאל)

כשסיים גיל נוער הועלה נפסו, הזוכה לליווי צמוד של אביו, לקבוצה הבוגרת של נצרת עילית, אך לא הצליח להשתלב בקבוצה מהליגה הלאומית ובעונה שעברה עבר לעירוני טבריה מליגה א', כדי לקבל דקות משחק ולצבור ניסיון חשוב. בעירוני טבריה, שהעפילה לפלייאוף העליון בליגה א', שם שותף ב- 8 משחקי ליגה.

"המטרה של הפועל מגדל העמק בעונה הקרובה היא להגיע לפלייאוף העליון", אומר דין נפסו, "והמטרה שלי באופן אישי היא לעשות עונה טובה עם כמה שיותר דקות משחק ולעשות את קפיצת המדרגה לליגה הלאומית".

-הפועל מגדל העמק מסוגלת להגיע לפלייאוף העליון לאחר שבעונה שעברה נשארה בשיניים רק דרך המבחנים?

"אני מאמין שכן, יש לנו סגל טוב, הגיעו שחקנים טובים כמו פלצוק, מאג'די שחזר ולידור באבא, יש שחקנים טובים מהעונה שעברה ואני מאמין שהוכל להגיע לפלייאוף העליון".

-שאלה שלא קשורה לספורט: כבן למיעוט הצ'רקסי, מה דעתך על חוק הלאום?

"אתה אמרת שזה לא קשור לספורט, אז זה לא מעניין אותי. אני משרת בצבא ועוסק בכדורגל. פוליטיקה לא מעניינת אותי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות