fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דימיטריוס טרידוול יעשה עלייה שנייה ברציפות?

קבוצת הכדורסל הפועל עפולה החתימה את הזר המצטיין, שבעונה שעברה היה שותף לעליית גלבוע גליל לליגת העל, בתקווה שישחזר את הישג
דימיטריוס טרידוול (צילום אלעד שומינוב)
דימיטריוס טרידוול (צילום אלעד שומינוב)

קבוצת הכדורסל עירוני הפועל עפולה מהליגה הלאומית, עשתה צעד משמעותי לקראת השלמת הסגל כשהחתימה את דימיטריוס טרידוול, אחד מהזרים המצטיינים בעונה שעברה, שהוביל את גלבוע גליל לליגת העל בתום העונה.

טרידוול העמיד במהלך העונה שעברה ממוצע של 20.2 נקודות למשחק 10.2 אסיסטים  ובסדרת הגמר היה מהשחקנים המרכזיים  של הקבוצה מהגלבוע.

 דימיטריוס טרידוול (צילום אלעד שומינוב)
דימיטריוס טרידוול (צילום אלעד שומינוב)

טרידוול אמר כי הוא שמח שעפולה החתימה אותו והוא שמח להצטרף למועדון לקראת העונה הבאה. הוא  הוסיף כי הוא מאמין שבעפולה תהיה קבוצה מצוינת בעונה הבאה וציין כי הוא מקווה לעלות בפעם השנייה ברציפות לליגת העל.

רועי פרל מאמן עירוני הפועל עפולה אמר הערב לאחר חתימתו של טרידוול:  "אני שמח מאוד שטרידוול מצטרף לכוחותינו, זה מהלך שעבדנו עליו קשה מאוד וכאן מגיעה יותר ממילה טובה להנהלה בראשות יוסי מלכה שעשתה הכל כדי שזה יקרה. כולנו מכירים את טרידוול שטומן בחובו חבילה שלמה של איכויות שבהן יעזור לנו. מאחל לנו בהצלחה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות