fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גפסו. הדור הבא

בנו של ראש העיר המודח של נצרת עילית, אלירן גפסו, הצהיר הערב רשמית כי יתמודד על ראשות העיר נצרת עילית בבחירות הקרובות
אלירן גפסו (צילום עצמי)
אלירן גפסו (צילום עצמי)

אלירן גפסו, הבן של, הודיע הערב על הצגת מועמדותו לראשות העיר בנצרת עילית, בבחירות שאמורות להיערך בתחילת חודש יוני הקרוב. בימים האחרונים קיים אלירן עשרות שיחות אישיות עם אנשי מפתח וקבוצות בעיר, בסופן הוא החליט להציג את מועמדותו לראשות העיר.

"שמעתי אנשים ובעיקר שמעתי חששות, ודאגה ממה שהולך להיות", מספר אלירן, "בסופו של דבר, הבנתי שכדי לשמור על העיר הזאת שגדלתי בה ושהיא בשבילי תמיד תהיה הבית, אני לא יכול להרשות לעצמי לשבת ולהסתכל מהצד, וחובתי המוסרית והציבורית היא לקפוץ למגרש ולהיות חלק מדור המנהיגות הבא שיוביל את העיר בשנים הבאות. זהו צעד לא פשוט ברמה האישית, שגובה מחירים כבדים, אבל הרגשת החובה המוסרית וגם התמיכה הגדולה שאני מקבל – מחייבים אותי לעשות מעשה אמיץ, ולהציב את עצמי כמועמד לראשות העיר".

אלירן גפסו (צילום עצמי)
אלירן גפסו (צילום עצמי)

אלירן, בן 32, רס"ן בחיל ההנדסה הקרבית, ובוגר לימודי מדעי המדינה במרכז הבינתחומי, משמש כיום כראש המחלקה לפעילות ציונית במגזר הלא יהודי בהסתדרות הציונית הלאומית. כבנו של ראש העיר היוצא, שמעון גפסו, הוא ליווה את העשייה העירונית בעיר, ואף הפך לגורם רב השפעה במרכז הליכוד הארצי, גם בעקבות השתתפותו בארגון ה"ליכודיאדה". אל גפסו הגיעו הודעות תמיכה ממספר שרים בליכוד, שאף הבטיחו לבוא ולתמוך באופן פומבי במועמדותו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות